نمایش ۱۰ پرده از واقعه عاشورا در گالری مجازی رسانگار

نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش ۸ اثر از محمدرضا محمدحسین و ۲ اثر از عباس بلوکی‌فر در گالری مجازی رسانگار، افتتاح شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، چهارمین نمایشگاه گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه با نمایش آثاری از محمدرضا محمدحسین در سایت و اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه افتتاح شد.

محمدرضا محمد حسین، شهره به حسینی، متولد سال ۴۸ در شمیران، از شاگردان بلافصل استاد عباس بلوکی‌فر و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است.

نمایشگاه «شور عاشورایی» با نمایش ۸ اثر از محمدرضا محمد حسین و ۲ اثر از مجموعه شخصی او به هنر استاد عباس بلوکی‌فر ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه در گالری مجازی رسانگار به تماشاست.

مصور کردن بیش از ۲۵پرده عاشورایی برای اماکن مذهبی، تکیه پایین تجریش، تکیه بالای تجریش، نخل کاشانک، حسینیه ائمه اطهار و برپایی بیش از ۲۰ نمایشگاه فردی و گروهی از سال ۷۱ تا کنون حسینی را به چهره‌ای شناخته شده در سبک نقاشی قهوه‌خانه‌ای تبدیل کرده است.

حسینی این روزها در حال اجرای پرده عاشورایی «کآرام جان می‌رود» در فرهنگ‌سرای رسانه است، که در اربعین حسینی و پس از تکمیل، به عنوان یک محصول فاخر هنری به مزایده گذاشته می‌شود و عواید فروش آن صرف نیازمندان و عزاداران حسینی خواهد شد.

برای بازدید از این نمایشگاه به سایت رسمی فرهنگ‌سرای رسانه resaneh.farhangsara.ir و صفحه رسمی این مرکز در اینستاگرام @farhangsararesaneh مراجعه کنید.

لازم به ذکر است گالری مجازی رسانگار با هدف حمایت از هنرمندان فراخوانی را ویژه هنرمندان حوزه تجسمی منتشر کرده است. برای نمایش آثار خود در این گالری مجازی رزومه و نمونه آثار خود را به نشانی resanegarartgallery@gmail.com ایمیل کنید یا از طریق نرم‌افزار واتس‌اپ به شماره تلفن ۰۹۲۲۳۶۷۶۸۰۱ ارسال کنید.

logo-samandehi