پیش بینی ۷۵ میلیون دلاری برای سه لته فرانسیس بیکن

بیکن این اثر را زمانی که در انگلستان زندگی می کرد طراحی کرد و این یکی از بیست و هشتمین اثر سه لته ای مقیاس بزرگ است، که بیکن در طول زندگی حرفه ای خود خلق کرد.

به گزارش گالری آنلاین، ارزش یک نقاشی سه لته به طول شش و نیم فوت اثر فرانسیس بیکن در ماه آینده برای حراج کریستی بین 35 تا 55 میلیون پوند (47.4 میلیون دلار و 74.5 میلیون دلار) پیش بینی شده است. این نقاشی در جریان حراج قرن بیستم کریستیز و عصر هنر معاصر در لندن در اول مارس به نمایش گذاشته می‌شود.

کاترین آرنولد، رئیس بخش هنرهای معاصر و پس از جنگ کریستی در اروپا، در بیانیه‌ای گفت: قالب سه‌گانه نادر و در مقیاس بزرگ به بیکن این فرصت را داد تا زندگی خود را از طریق رویدادهای تاریخی قرن بیستم دنبال کند.

بیکن این اثر را زمانی که در انگلستان زندگی می کرد طراحی کرد و این یکی از بیست و هشتمین اثر سه لته ای مقیاس بزرگ است، که بیکن در طول زندگی حرفه ای خود خلق کرد. فروشنده ناشناس آن اثر را در سال 2007 از گالری مارلبرو در نیویورک خریداری کرد. این اثر برای اولین بار در سال 1988 در گالری مارلبرو به نمایش درآمد، آخرین بار در نمایشگاه مرکز پمپیدو که به بیکن اختصاص داشت در سال 2020 به نمایش گذاشته شد.

logo-samandehi