طی حکمی از سوی معاون امور هنری؛

رییس موزه هنرهای معاصر تغییر کرد

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، عبادرضا اسلامی کولایی با حکم محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان رییس جدید موزه هنرهای معاصر تهران منصوب شد.

در حکم انتصاب وی آمده‌است: با عنایت به شایستگی و تجربیات ارزنده شما به موجب این حکم به عنوان«رئیس موزه هنرهای معاصر تهران»منصوب می شوید.

امید است با مدیریت تخصصی موزه و نمایش و معرفی هدفمند و پژوهش محور آثار گنجینه و توجه به حفاظت و حراست از این میراث گرانبها با استفاده از نظریات تخصصی هنرمندان و صاحب نظران، ظرفیت های موزه هنرهای معاصر تهران در گستره ملی و بین المللی بیش از پیش به منصه ظهور برسد.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

گفتنی است عبادرضا اسلامی کولایی پیش‌تر عضو شورا و معاون موسسه آموزشی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. معاونت اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم‌مقام و معاونت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و معاونت گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و ریاست فرهنگسرای نیاوران از دیگر سوابق اسلامی است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از خدمات احسان آقایی قدردانی کرد.

logo-samandehi