نقاشی معروف "ورمیر" متعلق به او نیست

بر اساس تحقیقات انجام شده، اثری در گالری ملی هنر در واشنگتن دی سی، که زمانی تصور می شد توسط یوهانس ورمیر نقاشی شده است، اکنون به عنوان یک انتساب نادرست یا ساختگی در نظر گرفته می شود.

"Girl with the Flute" has been downgraded, now believed to be painted by a close associate


به گزارش گالری آنلاین، تحقیقات جدید نشان می دهد که «دختری با فلوت» اثر استاد هلندی نیست، اگرچه احتمالاً در استودیوی او ساخته شده است. این نقاشی به عنوان اثر ورمیر در سال 1942 به موزه اهدا شده بود.

این تنزل رتبه به دنبال مطالعه دقیق شش نقاشی در واشنگتن است که در زمان‌های مختلف به عنوان اثر ورمیر در نظر گرفته شده‌اند. اکنون سه مورد کاملاً معتبر هستند: «زنی که ترازو دارد» مربوط به سال 1664، «بانویی که می نویسد» از حدود سال 1665 و «دختری با کلاه قرمزی» مربوط به حدود سال 1669. دو مورد دیگر مدت‌ها به عنوان اثر جعلی و ساخته شده برای فریب دادن شناخته می‌شوند. "دختری با فلوت" اکنون به عنوان یک اثر استودیویی در نظر گرفته می شود.

A new exhibition reveals in-depth examinations of multiple works attributed to the Dutch artist, including some of his most famous images


همه آثار اکنون به همراه نتایج بررسی های علمی اخیر به عنوان بخشی از نمایشگاه "رازهای ورمیر" که تا 8 ژانویه 2023 در گالری ملی هنر برگزار می شود، به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، این نمایش نگاهی از پشت صحنه به نحوه بررسی این شش نقاشی توسط متصدیان، محافظان و دانشمندان واشنگتن ارائه می دهد تا بفهمند "چه چیزی یک ورمیر را ورمیر می کند".

"Girl with the Red Hat" appears to show the same model and was made by Vermeer. Imaging reveals an earlier composition beneath the portrait


اکتشافات آنها تأثیر بسیار گسترده تری بر ورمیر خواهد داشت، زیرا نتایج برخی از فرضیات دیرینه در مورد کار استاد را زیر سوال می برد. همانطور که در متن نمایشگاه توضیح داده شده است: "در زیر این سطوح صیقلی، تصویری متفاوت پدیدار می شود: هنرمندی تندخو و حتی بی حوصله."

"A Lady Writing" underwent several adjustments, according to the exhibition's research

logo-samandehi