برگزاری نمایشگاه "کارتون نوروز و گردشگری تهران" همزمان در 5 مرکز فرهنگی هنری

«نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران» به مناسبت بهار و سال نو، با هدف معرفی تهران به عنوان یکی از مقاصدگردشگری با استفاده از ظرفیت های مفهومیکارتون(طنز ترسیمی) همزمان در 5 مرکز فرهنگی هنری برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی خانه کاریکاتور، آثار این نمایشگاه توسط خانه کاریکاتور ایران گردآوری شده و با موضوعات: باغ های تهران، تنوع زیست محیطی، زیبایی های تهران، اماکن تاریخی و مذهبی، هویت شهری، قصه ها و روایت ها، فرهنگ و آداب محلات قدیمی تهران، گردشگری تیمچه ها و بازارهای سنتی تهران، معماری و منظر شهری تهران، دروازه های قدیم تهران، حمل و نقل شهری در تهران قدیم و جدید، طبیعت تهران، خانواده و گردشگری، آئین های نوروز و سال نو، به نمایش درخواهد آمد.

« نمایشگاه کارتون نوروز و گردشگری تهران» از تاریخ 25 اسفند 1401 تا 31 فروردین 1402 علاوه بر خانه کاریکاتور ایران، در فرهنگسراهای: ابن سینا، ارسباران، گلستان و همچنین کوشک باغ هنر(منطقه گردشگری عباس آباد) برگزار خواهد شد.

نشانی مراکز فرهنگی هنری:

خانه کاریکاتور ایران

خیابان دکترشریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت،خیابان داود گل نبی غربی، بعداز میدان احمدی روشن(کتابی) پلاک44 ، تلفن:22868600

فرهنگسرای ابن سینا

شهرك غرب، فاز1، خیابان ایران زمین شمالی، روبروی پارك خوردین،تلفن: 88366366

فرهنگسرای ارسباران

خیابان شریعتی، بالاتراز پل سید خندان، خیابان جلفا ،تلفن: 22872818

فرهنگسرای گلستان

نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک،تلفن: 22872818

کوشک باغ هنر

بزرگراه شهیدحقانی (غرب به شرق)، ورودی بلوار کتابخانه‌ ملی، مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد، به سمت باغ هنر تهران،کوشک باغ‌ هنر، تلفن: 96045715

logo-samandehi