هدایای هنری شهرداری اصفهان به پرستاران

معاون اجتماعی و مشارکت مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: تصمیم گرفته شد به مناسبت روز جهانی پرستار که ۲۳ اردیبهشت ماه است اثری هنری توسط یک هنرمند برجسته شهر خلق شود و در فضاهای مختلف شهری درقالب بیلبورد درمعرض دید شهروندان قرار گیرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایمنا، مرتضی رشیدی درباره برنامه‌های شهرداری اصفهان برای قدردانی از پرستاران در روز بزرگداشت این مقام، گفت: تصمیم گرفته شد به مناسبت روز جهانی پرستار که ۲۳ اردیبهشت‌ماه است اثری هنری توسط یک هنرمند برجسته شهر خلق شود و در فضاهای مختلف شهری در قالب بیلبورد در معرض دید شهروندان قرار گیرد تا بدین شکل مراتب تقدیر و تشکر مدیریت شهری را از کادر درمان و پزشکی به عمل آوریم.

معاون اجتماعی و مشارکت مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری ادامه داد: این تابلو یک اثر هنری آبرنگ است که به قلم استاد احمد مطیع خلق شده است و فردا (۲۳ اردیبهشت) مصادف با روز جهانی پرستار در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر و با حضور اعضای محترم شورای شهر، اعضای مجموعه شهرداری و حوزه پزشکی و درمان رونمایی خواهد شد و به کادر حوزه سلامت و درمان تقدیم شود.

وی با اشاره به این اثر هنری گفت: قاب‌هایی نیز از این اثر تهیه شده است. همچنین ماسک‌های نمادینی آماده کرده‌ایم که برگرفته از هنر قلم کاری شهر اصفهان است، این ماسک‌ها به همراه قاب اثر هنری به بیمارستان‌های شهر اصفهان تقدیم خواهد شد.

رشیدی افزود: این قاب‌ها و ماسک‌های تهیه شده، در قالب بسته‌های فرهنگی به شهرهای خواهر خوانده اصفهان که درگیر این بیماری هستند نیز ارسال خواهد شد تا هم بتوانیم هنر شهر اصفهان را معرفی کرده باشیم و هم با توجه به شرایط پیش آمده بتوانیم یک کار فرهنگی نمادین انجام داده باشیم.

معاون اجتماعی و مشارکت مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری با اشاره به برنامه‌های شهرداری اصفهان برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: تیم مدیریت شهری اصفهان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای کاهش و رفع این بیماری تلاش‌های مضاعفی را در معاونت‌های مختلف انجام داده است. حوزه معاونت فرهنگی شهرداری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از اوایل اسفند تاکنون برنامه‌ها و محصولات و تولیدات فرهنگی خود را با توجه به شرایط پیش آمده تغییر داده و تلاش کرده است تا لحظات خوبی برای مردم ایجاد کند و با توجه به وجود این بیماری و محدودیت‌هایی که وجود داشت ما ارتباط اجتماعی خود را با آحاد مختلف مردم قطع نکنیم.

وی تاکید کرد: یکی دیگر از اهدافی که در حوزه فرهنگی و اجتماعی دنبال کردیم این بود که بتوانیم قدردان زحمات بی منت کادر پزشکی و پرستاران عزیز بوده و به شیوه‌های مختلف از تبلیغات شهری گرفته تا ویدئوها و نماهنگ‌هایی که ساخته شد، از آنها تشکر نمائیم.

رشیدی اضافه کرد: امیدواریم این کارهای کوچک و نمادین بتواند بخشی از زحمات کادر درمان را جبران کرده و قدردانی مردم و مدیریت شهری از آنها را منتقل کند.

logo-samandehi