گفتگو با تصویرگر خودآموز Mia Charro

"من چیزهایی پیدا می کنم که به اندازه حیواناتی که دارای تاج گل هستند لذت بخش باشد." اینرا تصویرگر Mia Charro در مصاحبه ایکه در مورد سیر کاری اش صحبت کرده می گوید. در ادامه خواننده این گفتگو باشید.

به گزارش گالری آنلاین، Mia Charro میگوید: از وقتی یادم می آید همیشه دوست داشتم نقاشی کنم. من داستان های خودم را نشان دادم و میزهای مدرسه را با طراحی با مداد پر میکردم. اما من هرگز بهفکر کار هنری نبودم.

بعد از دانشگاه تصمیم گرفتم یک دوره طراحی وب را بگذرانم و از بین سایر برنامه ها و نحوه استفاده از فتوشاپ را یاد گرفتم.

من دنیای شگفت انگیز Control + Z را کشف کردم که به شما امکان می دهد اشتباهات را حل کنید، از لایه ها استفاده کنید و چگونه آنها با هم ادغام شدند .

این سرزمین جدیدی بود که دقیقاً در مقابل من قرار داشت. بنابراین، من وقت زیادی را در خانه تجربه کردم و حتی یک کتاب شعر با کلاژهای دیجیتال کار کردم.

بعداً و به لطف این دوره، من به شرکتی که کار طراحی انجام میداد رفتم. آنها دستورالعمل هایی را به ما دادند که توضیح متن و توصیف تصویری بود که باید با آن همراه می بود. ما مجبور بودیم به دنبال آن تصویر یا تصویر مشابه در سایت ها باشیم که مدت زمان زیادی طول کشید، بنابراین نتیجه گرفتم که انجام سریع تر طراحی در Adobe Flash خیلی سریعتر پیش میرود.

کارفرمایان من این ایده را دوست داشتند و اینگونه بود که من شروع به ایجاد تعداد زیادی تصاویر وکتور کردم.

در بسیاری از اوقات، ما اوقات فراغت در محل کار داشتیم و من آن ساعات را برای ترسیم و یادگیری نحوه استفاده از برنامه های دیگر مانند Adobe Illustrator اختصاص دادم.

بعد ها در تصویر سازی کتاب نوشته و متن را با هم پیش بردم این امر به شما امکان اینرا میدهد تا عمیقاً وارد روند خلاقیت شوید.

وی در مورد روند ایجاد کارش به صورت دیجیتالی گفت:

من به ندرت طرح هایی را روی کاغذ انجام میدهم. من تمایل دارم که به طور مستقیم با رایانه کار کنم و اشکال را اصلاح می کنم و رنگ ها را در طی فرایند تغییر می دهم.

من بیشتر از فتوشاپ استفاده کرده ام، با وجودی که همیشه از Adobe Flash برای ساخت انیمیشن بهره بردم، من همیشه اعتقاد دارم که این ابزار ابزاری عالی برای طراحی است.

یک سال پیش ، من iPad Pro را کشف کردم و قوانین بازی را کاملاً تغییر داد. اکنون من با iPad و Procreate و Adobe Illustrator Draw ترسیم می کنم و سپس کار نهایی را با فتوشاپ روی رایانه انجام می دهم.


منبع: https://www.brwnpaperbag.com/2018/10/15/mia-charro-digital-illustration/

تهیه : بهاره زالی

logo-samandehi