فراخوان مسابقه عکاسی «شهر نارنج»

فرهنگ‌سرای رسانه به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار و سرزنده شدن دوباره طبیعت، مسابقه عکاسی «شهر نارنج» را در قالب بسته برنامه «تهران درخت دارد »برگزار می‌کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این مسابقه با هدف حفظ و نگهداری طبیعت از آسیب‌های زیست محیطی و فرهنگ‌سازی کاشت درخت نارنج در آستانه نوروز 1400 راه اندازی شده است. سبزه سبز کردن یا سبزه انداختن یکی از سنت‌های زیبای نوروز است در این مسابقه تلاش شده است تا به جای سبزه گندم ؛ سبزه نارنج با هدف کاشت درخت نارنج ترویج یابد.

در این مسابقه ضمن آگاه‌سازی مخاطبان از آسیب‌های زیست محیطی کاشت سبزه گندم به عنوان سبزه عید، از کودکان دعوت شود تا هسته درخت نارنج بکارند و با ارسال عکس آن در مسابقه شرکت کنند.

براساس فراخوان مسابقه شهر نارنج توسط فرهنگ‌سرای رسانه ، کودکان 7 تا 12 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و هر کودک اجازه ارسال 3 عکس را دارد. این عکس‌ها می‌تواند شامل سبزه نارنج در کنار سفره هفت سین یا درخانه و فضای باز ثبت شود.

شهر نارنج از روز دوشنبه ۱۸ اسفندماه آغاز به کار کرده و تا ۳۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان باید عکس‌های خود را در دو بخش موبایلی یا دوربین حرفه‌ای تهیه کرده و به آدرس ایمیل resanehfarhangsara@gmail.com ارسال کنند.

به 3 نفر برگزیده این مسابقه توسط داوران جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

عکس‌ها باید با مشخصات کامل عکاس، شماره تلفن، کدملی و اسم شهر ارسال شوند.

logo-samandehi