امشب آخرین مهلت دریافت کارت آزمون فراگیر ارشد پیام‌نور

داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، کارت‌ شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۹۸ از روز سه‌­شنبه، ۱۹ آذر ماه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت و ساعت ۲۴ امشب پنجشنبه ۲۱ آذر به پایان می رسد. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای(نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، فرآیند برگزاری آزمون فوق از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح فردا روز جمعه ۲۲ آذر ماه جاری آغاز می‌شود و در ورودی حوزه‌های امتحانی رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ بسته خواهد شد،‌ داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۸ نوبت بیستم صبح جمعه ۲۲ آذرماه ۹۸ برگزار می‌شود. در جلسه امتحان به هر داوطلب یک بسته آزمون حاوی یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون داده می‌شود. در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام درج شده است.

در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های آن سوال غلط محسوب می‌شود و به آن سوال نمره و یا امتیازی تعلق نخواهد گرفت. داوطلبان باید توجه کنند چنانچه جنس و معلولیت مندرج در کارت شرکت در آزمون با اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی مغایرت دارد، لازم است برای پیگیری در روز پنجشنبه ۲۱ آذرماه ۹۸ شخصاً به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

در جلسه آزمون به هر یک از داوطلبان رشته‌های امتحانی مختلف، یک بسته نایلونی حاوی یک برگ پاسخنامه و یک دفترچه سوال که در آن مجموعه سوالات دروس رشته امتحانی ذیربط درج شده داده می‌شود که داوطلبان باید در مدت تعیین شده به سوالات مربوط پاسخ دهند. دفترچه سوالات کلیه داوطلبان شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه دارای تنوع بوده و در انواع E ،D و F تولید شده‌اند

logo-samandehi