گفتگوی اختصاصی گالری آنلاین با دبیر جشنواره عکس نور نگار


"ایران من" موضوع کلی جشنواره عکاسی نورنگار است که در پنجمین دوره آن با تاکید بر محیط زیست برگزار میشود.

مسعود افشانی، دبیر این دوره از جشنواره عکس نور نگار، در گفتگو با خبرنگارگالری آنلایناین رویداد را چنین تشریح کرد: امسال پنجمین دوره این جشنواره در حال برگزاری است. موضوع کلی جشنواره های ما در دوره های گذشته و این دوره " ایران من" است و علاوه بر این در هر دوره یک زیرمجموعه هم در نظر گرفته می شود؛ امسال در بخش اصلی " ایران من با تاکید بر محیط زیست" بوده که دغدغه همه ما است و در بخش جنبی موضوع " انسان در طبیعت" در نظر گرفته شده است.

افشانی اشاره کرد: در این دوره آثار خوبی به جشنواره رسید، حدودا 2200 اثر دریافت شد که در طول 4 روز، داوری آنها به پایان رسید. از مجموعه بخش جنبی 60 اثر به بخش مسابقه راه یافتند و از بخش اصلی هفت مجموعه برگزیده شدند. دبیر این دوره از جشنواره اظهار داشت که در هر بخش سه برنده بدون رتبه داشتیم که در بخش اصلی به هریک از برندگان مبلغ ده میلیون تومان و در بخش جنبی به هر فرد شش میلیون تومان پیشکش شد.

وی بیان کرد: قصد داریم که جشنواره را ادامه دهیم و این تعهد فرهنگی است که به جامعه عکاسی داریم. در واقع عنوان مسابقه بخش کوچکی از تعهد است و اساسا هدف ما ارتقای فرهنگ عکاسی و رشد دیدگاه عکاسی در بین علاقمندان به این هنر است و این رسالت را به یاری خدا و همفکری اساتید محترم عکاسی ایران ادامه می دهیم.

logo-samandehi