مهلت ارسال آثار در بخش کارتون فراخوان هنرواره ملی «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» تمدید نخواهد شد


رحمان مجرد؛ دبیر هنری نخستین هنرواره ملی «انقلاب اسلامی؛ روایت ایرانی» گفت: همانطور که پیش‌تر در فراخوان اعلام کردیم، مهلت شرکت در بخش کارتون این فراخوان تا ۱۵ دیماه سال جاری و این زمان به تمدید نخواهد شد. لذا از علاقمندان تقاضا داریم که در فرصت باقیمانده برای شرکت در بخش کارگاهی رشته کارتون اقدام کنند.

به گزارش گالری آنلاین، مجرد، اظهار داشت: اعلام اسامی هنرمندان پذیرفته شده توسط دبیرخانه، با بررسی دقیق و تطبیق نظرات هیئت چند نفره، شامل؛ سید مسعود شجاعی طباطبایی، جواد علیزاده، شهرام رضایی و اعضای دبیرخانه ای، صورت می پذیرد. و زمان برگزاری ورکشاپ حضوری این رشته، طبق برنامه‌ریزی انجام شده؛ ۲۰ و ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷ در اردبیل خواهد بود.

به گفته دبیر هنری این فراخوان ملی، آثار تولیدی در این ورک‌شاپ کارتون و کاریکاتور، توسط اساتید کارگاه ها در چهار رده‌ی (الف، ب، ج، د) الویت‌بندی شده و ضمن اهدای گواهی شرکت و لوح تقدیر به همه‌ی شرکت‌کنندگان، حمایت و امتیازهایی به شکل؛ رده‌ی الف) ۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال (۵ نفر)،آثار رده‌ی ب) ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال (۱۰ نفر)، آثار رده‌ی ج) ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال (۱۵ نفر) و آثار رده‌ی د): ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال (۱۰ نفر) تعلق خواهد گرفت.

مجرد، ادامه داد: هنرواره ملی «روایت ایرانی» در دو بخش رقابتی و کارگاهی (ورکشاپ تولید اثر) به همت حوزه هنری استان اردبیل و موسسه «سرگذشت» برگزار می‌شود که رشته‌ی کارتون، تصویرسازی و طراحی پوستر، جزو بخش کارگاهی بوده و به صورت حضوری در ورک‌شاپ دو روزه در شهر اردبیل برگزار خواهد شد. و همچنین؛

چهار رشته هنری: عکاسی، موشن گرافیک، اینفو گرافیک و طراحی نشان (لوگو) چهل سالگی انقلاب، بصورت رقابتی و ارسال اثر برگزار می شود. و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مجازی این هنرواره به آدرس WWW.Storyiran.com مراجعه کنند.

logo-samandehi