افتتاح یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در صبا

آیین گشایش یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در موسسه صبا برگزار می‌شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، با سخنرانی سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ساعت 15 روز چهارشنبه 10 بهمن ماه، آیین گشایش یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزار خواهد شد.

در این مراسم ابراهیم حقیقی، دبیر جشنواره، گزارشی از بخش‌های مختلف جشنواره ارائه خواهد کرد و پس از آن هادی مظفری، مدیر کل هنرهای تجسمی و رئیس جشنواره، به سخنرانی می‌پردازد.

در ادامه این آیین نیز با حضور هنرمندان و دست اندرکاران، نمایشگاه آثار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در نگارخانه‌های موسسه صبا افتتاح خواهد شد. در این نمایشگاه، 74 اثر از ۶۰ هنرمند در رشته خوشنویسی، ۷۰ اثر از ۶۶ هنرمند در رشته عکاسی، 74 اثر از ۵۶ هنرمند رشته کاریکاتور، ۳۹ اثر از 30 هنرمند در رشته گرافیک، ۶۸ اثر از ۵۵ هنرمند در رشته مجسمه‌سازی، ۱۰۵ اثر از ۷۹ هنرمند در رشته نقاشی، ۶۰ اثر از ۴۹ هنرمند در رشته نگارگری، ۳۲ اثر از ۲۹ هنرمند در رشته هنرهای جدید، ۸۲ اثر از 61 هنرمند در رشته تصویرسازی حضور دارند.

همچنین در بخش سرامیک نیز ۱۶ اثر از 9 هنرمند برای حضور در جشنواره انتخاب شده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 15 اسفندماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 18 به

نشانی ورودی شرقی: خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره ،۱۵۵۲رواق فرهنگستان هنر یا ورودی غربی: خیابان طالقانی، نرسیده به میدان فلسطین، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک 125، موسسه صبا مراجعه کنند.

logo-samandehi