مسعود زنده‌روح کرمانی خبر داد:

کاوه فرزانه بر اثر کرونا درگذشت

انتقاد از روند واکسیناسیون

کاوه فرزانه عکاس و پژوهشگر هنر بر اثر بیماری کرونا و روز ۲۳ تیر دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، مسعود زنده‌روح کرمانی رئیس هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی با تأیید این خبر گفت: متأسفانه کاوه فرزانه محقق، مدرس، مترجم و عکاس طبیعت از میان ما رخت بر بست و بیماری کرونا وی را از ما و از جامعه عکاسی گرفت. او مدتی در بیمارستان بستری بوده است و روز ۲۳ تیر بر اثر همین بیماری منحوس در منزل خود دارفانی را وداع گفت. پیکر این هنرمند و پژوهشگر فقید نیز همان روز پنجشنبه ۲۳ تیر در امامزاده عبدالله مهرشهر کرج به خاک سپرده شده است.

وی بیان کرد: متأسفانه تمامی خانواده این عکاس نیز درگیر بیماری کرونا و در قرنطینه هستند که برای آنها نیز آرزوی سلامتی داریم.

زنده‌روح کرمانی با انتقاد از روند واکسیناسیون در کشور، گفت: تا چه زمانی ما باید سرمایه‌های اجتماعی کشورمان را از دست بدهیم تا فکری اساسی برای ریشه‌کن شدن این بیماری شود؟ امیدوارم شرایط بهتری را در جامعه شاهد باشیم.

پیام تسلیت انجمن عکاسی میراث فرهنگی نیز به شرح زیر است:

«تسلیت به جامعه عکاسی

باورمان نمی‌شود

باورمان نمی‌شود

استاد کاوه فرزانه، محقق، مدرس، مترجم، عکاس از میان ما رخت بر بست. متأسفانه بیماری کرونا وی را از ما و از جامعه عکاسی گرفت.

فرزانه‌ای مهربان، اندیشمند و پر تلاش.

هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی ضمن عرض تسلیت به جامعه عکاسی و اعضای انجمن، در غم از دست دادن یکی از فرزانگان و آموزگاران عکاسی و عضو هیأت مدیره به سوگ می‌نشیند.

روحش شاد و قرین رحمت باد

هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی»


logo-samandehi