˝بی خوابی˝ 20 نقاش در یادمان دو سالانه دامون فر

به گزارش گالری آنلاین به نقل از هنرآنلاین ؛"سیف الله پویاراد"، مدیر دوسالانه نقاشی دامون فر با اعلام خبر فوق گفت:" بی خوابی، عنوان و تم این نمایشگاه است که آقای "پویا آریان پور" هنرمند صاحب اندیشه و از داوران دوره اخیر دوسالانه، ایده پردازی و نمایشگاه گردانی آن را به عهده دارند. "

پویاراد گفت:" یادمان دامون فر به روال همیشه در سالی که دوسالانه برگزار نمی‌شود برپا می‌شود و به طبع این پنجمین یادمان است؛ هدف این یادمان‌ها معرفی بیشتر هنرمندانی ست که سال‌های پیش در دوسالانه‌های دامون فر حضور داشته‌اند؛ در واقع نمایشگاه گردان هر یادمان بنا به تم و موضوعی که مدنظر دارد، جمعی از برگزیدگان و یا هنرمندان شاخص را برای ارائه آثار دعوت می‌کند. "

او افزود:" در نمایشگاه "بی خوابی" 20 نقاش جوان: نازنین اعوانی، فربد الکایی، عسل پیروی، نسیم تقی پور، سینا چوپانی ،افشین چیذری، زرتشت رحیمی، سورنا زمانی، علی شایسته، ثریا شرقی، مریم صباغ پور، هانیه صدری، بهار علیزاد، علی کائینی، امیر کریمی، سجاد گل محمدی، مقداد لرپور، میلاد محمودی، امین منتظری، علیرضا نکویی حضور دارند که از هر کدام، یک تا چند اثر به روی دیوار دو گالری اثر و آ خواهد رفت. "

"بی خوابی" عصر جمعه 30بهمن در دو گالری نام برده آغاز به کار و تا 14 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

logo-samandehi