شهردار میلان هم به گنجینه موزه هنرهای معاصر رفت

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، «جولیانو پیزاپیا» و هیأت همراه 25 بهمن‌ماه ضمن دیدار و گفت‌وگو با مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و رییس موزه هنرهای معاصر تهران از نمایشگاه «در جست‌وجوی گمشده» (مجموعه آثار فریده لاشایی) و همچنین آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کردند.

پیزاپیا در بازدید از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران و همچنین در بازدید از آثار فریده لاشایی در گالری‌های موزه، گفت: از دیدن مجموعه آثار و دوره‌های مختلف کاری یک هنرمند ایرانی و بازدید از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، بسیار متحیر و تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفتم. این آثار دربرگیرنده زیبایی، هنر و خلاقیت هستند.

شهردار شهر میلان ادامه داد: دیدن این آثار این امکان را فراهم می‌کند که به آینده نگاهی خاص و درک متفاوتی داشته باشیم و از همه مهم‌تر نگریستن به آینده ضمن فراموش نکردن گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد و بین کشورهای گوناگون باید تبادل فرهنگی برقرار شود. این تبادل فرهنگی موجب نزدیک‌تر شدن کشورها و فرهنگ‌ها به یکدیگر می‌شود.

او افزود: من از رییس و مجموعه موزه هنرهای معاصر تهران تشکر می‌کنم که این امکان را فراهم کرد تا بتوانم از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی که مجموعه بی‌نظیری است، دیدن کنم.

به گزارش ایسنا، 20 بهمن‌ماه نیزهمسر نخست‌وزیر یونان سه ساعت از نمایشگاه آثار فریده لاشایی و همچنین گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کرده بود.

logo-samandehi