فراخوان جوایز D&AD New Blood 2020

کمپانی D&AD هر سال در مراسم اهدای جوایز بین المللی، کارهای برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات را پرورش داده و جشن می گیرد.

به گزارش گالری آنلاین، D&AD قصد دارد استعدادهای جدید را پرورش دهد.

جوایز D&AD New Blood یکی از بزرگترین مسابقات برای خلاقان نو ظهور است تا با تمرینات و نشان دادن استعدادهای خود در مورد خصوصیات تعیین شده، با برخی از مارک های برجسته جهان همکاری کنند، هدایت و رهبری قالب طراحی ها توسط برندهایی از جمله BBC ،Google ،Penguin و XBox تنظیم میشود.

جوایز D&AD New Blood به منظور کمک به ایجاد اثرهای خلاقانه و قابل استفاده و جدید طراحی شده و هدفش این است که بتواند شکاف مهارت را با ایجاد پلی بین آنچه علم می آموزد و آنچه صنعت نیاز دارد، پر کند.

شما می توانید به عنوان یک فرد، یا تیم حداکثر پنج نفره در این رویداد شرکت کنید. دانش جویان و غیر دانشجویان نیز می توانند با هم همکاری کنند، اما افراد حاضر در این تیم باید واجد شرایط ورود باشند. اگر دانشجو هستید، برای ورود به یک مدرس(دوره) نیاز دارید. اگر دانشجو نباشید ، نیازی به داشتن مدرس ندارید.

جوایز:

همه برندگان New Blood یک جایگاه تضمینی در Annual D&AD کسب می کنند، همچنین یک دعوتنامه برای حضور در مراسم اهدای جوایز New Blood، یک مداد مخصوص برای هر تیم و شانس قبولی در آکادمی New Blood را دریافت خواهند کرد.

همچنین برندگان برای دریافت بورس تحصیلی اختصاصی و فرصت های کسب اعتبار اقدام می کنند که شامل یکی از سه بورس تحصیلی کامل برای دانشکده هنرهای ارتباطی 2.0 (هر کدام به ارزش بیش از 16،500 پوند) است.

مهلت ثبت نام: 24 مارس 2020 (5 فروردین 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi