بررسی گزارش انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس

به گزارش گالری آنلاین به نقل از معماری نیوز ، سید مهدی هاشمی با اشاره به دستورکار هفته جاری کمیسیون عمران مجلس، گفت: با توجه به شکایت‌های بی شماری که درخصوص برگزاری انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی ساختمان صورت گرفته،بررسی گزارشی از این انتخابات در دستورکار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.
نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات،اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی گزارش انتخابات هفتمین دوره نظام مهندسی ساختمان در کمیته نظام فنی و اجرائی کمیسیون عمران مجلس صورت گرفته است، افزود: بررسی این گزارش در کمیته مذکور با حضور مسئولان مربوطه به پایان رسیده و یک شنبه(10 آبان ماه) زمان بررسی آن در کمیسیون عمران مجلس است.
این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه برخی تخلفات رخ داده درحین برگزاری انتخابات نظام مهندسی دلیل بررسی گزارش آن در کمیسیون عمران مجلس است،تصریح کرد: عدم اجرای صحیح قانون در زمان برگزاری انتخابات نظام مهندسی و برخی تخلفات دیگر از مواردی است که مورد اعتراض نمایندگان در خصوص این انتخابات است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، درصورتی که نظر اعضای کمیسیون بر ارایه گزارش مذکور به صحن باشد این مهم صورت می گیرد.
هفتمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران که از ساعت هشت صبح پنج شنبه (16 مهر) در 31 شعبه اخذ رای در تهران و شهرستان‌های استان تهران آغاز شد به دلیل مشکلات فنی در سیستم مختل شد،به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران رأی‌گیری انتخابات نظام مهندسی ساختمان درتهران و چند استان دیگر متوقف شد و انتخابات دوباره هفته آینده و یا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

logo-samandehi