فراخوان دوره کارشناسی ارشد مؤسسه هنری حراج Sotheby`s


مؤسسه هنری حراج Sotheby's مدرک کارشناسی ارشد هنر و بازار هنر را در مقطع کارشناسی ارشد در پایتخت های فرهنگی لندن، نیویورک و لس آنجلس ارائه میکند.

به گزارش گالری آنلاین، موسسه Sotheby's با یک برنامه آموزشی با هدف ایجاد آشنایی با خانه حراج Sotheby's Auction House به عنوان یکی از پیشگامان آموزش و پرورش متخصصان هنر و بازار هنر شناخته شده است. این موسسه دارای بیش از 8000 فارغ التحصیل در سراسر جهان است که دارای مقامات عالی در تمام جنبه های جهان هنری هستند.

در لندن پنج برنامه ارائه میشود: تجارت هنر، هنر معاصر، هنرهای زیبا و تزئینی، تدارکات هنری، هنر مدرن و معاصر آسیا
همه دوره های ارشد با یک واحد مشترک فشرده "حرکت به جهان هنر" شروع می شوند، که مقدمه ای جامع در مورد دنیای هنر و توسعه مهارت های حرفه ای و حیاتی ارائه می دهد. علاوه بر این، ساختار انعطاف پذیر از برنامه های کارشناسی ارشد، دانش آموزان را قادر می سازد تا بعد از تکمیل واحدهای اصلی کارشناسی ارشد خود، دو گزینه اخصصی را از طیف وسیعی از واحدهای کارآمد انتخاب کنند.

مهلت ارسال درخواست:
15 ژانویه: داوطلبینی که درخواست خود را قبل از تاریخ 15 ژانویه 2019 ارائه می دهند، از پرداخت هزینه های درخواست معاف هستند و اولویت دریافت کمک های کمک مالی خواهند داشت.
1 مارس : داوطلبینی که مایل به درخواست کمک مالی یا کمک هزینه تحصیلی هستند باید قبل از 1 مارس 2019 درخواست خود را ارسال کنند.
15 مه: کاندیداهای بین المللی که نیاز به ویزا دارند، باید از تاریخ 15 مه 2019 درخواست خود را ارسال کنند.

داشتن پذیرش آزمون GRE و یا IELTS سطح 7.0 یا معادل آن الزامی است.
هزینه درخواست 50 (GBP)
دو توصیه نامه از مراجع دانشگاهی، رزومه، استیمنت، مقالات علمی و ... از جمله مدارک لازمی است که جهت درخواست می بایست ارائه شود. همچنین متقاضی سطح بالایی از دانش تاریخ هنر را باید داشته باشد.
بعد از پذیرش دانشجو مصاحبه ای با وی انجام خواهد شد.
دوره ها به صورت حضوری و آنلاین برگزار میشود.

جهت کسب اطلاعت بیشتر، هزینه ها و جزئیات برنامه های لندن، نیویورک و لس آنجلس به سایت موسسه مراجعه نمایید.

logo-samandehi