برگزیدگان نمایشگاه محرم در روز اختتامیه معرفی شدند

نمایشگاه شوروشین منتخب آثار هنرمندان سراسر کشور شرکت کننده در بیست و دومین نمایشگاه محرم در مورخه دوم آبان ماه نود و هشت در گالری ملک الشعرا باغ موزه ی قصر به کار خود پایان داد.

به گزارش گالری آنلاین، آیین اختتامیه این مراسم که توسط انجمن علمی هنرهای تجسمی ایران و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری که فضای باغ موزه ی قصر را در اختیار هنرمندان قرار داده بود و با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ، انتشارات آبان، آموزشگاه مکعب و گالری آنلاین برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور هنرمندان شرکت کننده از سراسر کشور، مسئولین، اساتید پیشکسوت هنر برگزار شد، ریاست هیات مدیره انجمن علمی هنرهای تجسمی سرکار خانم پریسا شاد قزوینی و دبیر اجرایی نمایشگاه های انجمن جناب آقای فریدون مردانی به سخنرانی در خصوص نمایشگاه و مفهوم آثار پرداختند.

به گفته ی فریدون مردانی دبیر اجرایی نمایشگاه، نمایشگاهی از مجموعه آثار عکاسی و پوستر از مورخه بیست و هفتم مهر الی دوم آبان ماه نود و هشت در گالری ملک الشعرا باغ موزه قصر در دو بخش مسابقه عکاسی و پوستر و بخش جنبی با آثاری از نقاشی و پوستر اساتید دانشگاه الزهرا برگزار گردید که در آیین اختتامیه، پس از سخنرانی، با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزیدگان بخش فراخوان نمایشگاه شور و شین به کار خود پایان داد.

مردانی در ادامه افزود: ازمجموع صد و پنجاه اثر منتخب راه یافته به نمایشگاه، از نه هنرمند برتر این همایش به تفکیک رشته، معرفی و تقدیر بعمل آمد. در بخش پوستر: خانمها حانیه زندوکیل از کرمان، ندا دهقان از تهران، سحر نخعی از تهران، فرنوش زمانی پور از اهواز، فائزه شمیمی از تهران، و در بخش عکاسی که بیشترین آثار نمایشگاه را بخود اختصاص داده بود خانمها راضیه فولادوند از الشتر خرم آباد، نگار صالحی از کرج، احسان نیازی از شاهرود، رضا برادران اصفهانی از اصفهان، به عنوان نفرات برتر همایش معرفی و با اهدا لوح، جایزه و تندیس نمایشگاه تقدیر بعمل آمد. بر اساس نظر هیات داوران، در بخش پوستر مجموعه آثار آقای احمد وجدان نژاد از یاسوج و خانم فاطمه مرادیان از تبریز و در بخش عکاسی مجموعه آثار خانمها زهرا اصلی از تهران و زهره گلستانی از تبریز شایسته تقدیر شد.

لازم بذکر است به تمامی شرکت کنندگان راه یافته به نمایشگاه، گواهی نمایشگاهی اهدا گردید.

logo-samandehi