«هنر اجرا»؛ از «ایده و اندیشه» تا «بیان و فرم» در کارگاه «پرفورمنس» «میثم رضایی نیا» بررسی می شود

«صبا» با یک کارگاه تخصصی، هنر پرفورمنس را از زمینه های فلسفی و خاستگاههای اندیشگی تا شیوه های بیان و اجرا به روایت «میثم رضایی نیا» برگزار می کند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- در این کارگاه یکروزه که در تاریخ ۷ شهریورماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محوطه این مجموعه برگزار می شود، هنرجویان و شرکت کنندگان، با همه چیز این هنر، از ریشه های فلسفی، زمینه های تاریخی، بنیادهای زیباشناختی، عناصر یازده گانه، تا تکنیکها و شیوه های اجرا و سیر تحول این هنر در چنددهه از تاریخ هنر مدرن و معاصر جهان، بروایت یکی از هنرمندان فعال و پرسابقه پرفورمنس در ایران آشنا خواهند شد‌.

میثم رضایی نیا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در پرفورمنس و هنرهای جدید، مفهومی، انتزاعی و برگزاری نمایشگاههای متعدد انفرادی و گروهی، این ورکشاپ را بصورت رایگان برای تمامی علاقمندان این هنر پرکاربرد و فراگیر سالهای اخیر در کشورمان برگزار خواهد کرد.

علاقمندان جهت حضور و‌مشارکت در این ورکشاپ تخصصی تا ۶ شهریور مهلت دارند تا بصورت حضوری به نشانی: تهران، نرسیده به تقاطع ولیعصر و طالقانی، ساختمان فرهنگستان هنر، طبقه پنجم، روابط عمومی و امور نمایشگاهی موسسه فرهنگی هنری و پژوهشی صبا و یا تماس با شماره ۶۶۴۸۷۵۳۵ و ۶۶۴۸۷۵۳۶ داخلی 190 ثبت نام کنند.

logo-samandehi