چیدمانی با هدف افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه

هنرمندی در ایسلند برای افزایش آگاهی در مورد سرطان سینه، مقادیری یونجه صورتی در روستایی واقع در حاشیه ایسلند جمع می کند.

به گزارش گالری آنلاین، مجموعه contemplerary بعنوان یک اثر مفهومی که توسط طراح tobia zambotti با زمینه شهر reykjavik طراحی شده است یک مجموعه هنری پیشنهادی است که قصد دارد موضوع سرطان پستان در ایسلند را برجسته کند.

این اثر طراحی شده توسط zambotti به عنوان "بنای بی محتوای روستایی"، قصد دارد تا در ارتباط با منظره پراکنده و با شکلی تقریبا متفاوت، تضاد اساسی با دیگر آثار داشته باشد.

با ایجاد یک "تجربه فضا-زمان" سورئال، هدف این است که کار در رسانه های اجتماعی ویروسی شود تا آگاهی و پشتیبانی از مبارزه با سرطان را گسترش دهد.

ساختار یونجه ای وزن زیادی دارد اما به نظر می رسد بسیار سبک است.

این هنرمند برای ایجاد شکل و فرم از ویرانه های معماری کلاسیک الهام گرفته است، اما از عناصر یونجه صورتی به عنوان عناصر مدولار که در بنای نهایی جمع می شوند، استفاده می کند.

در مجموع این اثر از 294 بسته یونجه ساخته شده است: 90 ستون دایره ای برای ستون ها و 204 بسته مستطیل شکل برای پایه. این اثر ساختار قوی و سنگینی دارد اما با ظاهری بسیار سبک و با تأثیر بصری ای شبیه به یک قلعه فنری متورم.

تضاد نور سازه ی صورتی با محیط تیره اطراف مانند تابش ماه در محیط اطرافش است.

ماه اکتبر به عنوان ماه بین المللی آگاهی از سرطان پستان مشخص شده و شرکت های ایسلندی بی شماری محصولات با رنگ صورتی تولید کردند و آنها را با قول اهدا بخشی از کل هزینه ها به جامعه تحقیقات سرطان کشور به فروش رساندند.

در میان تمام ایده های جالب، به کشاورزان این فرصت داده شده است که به جای طرح سفید معمولی، یونجه خود را با پلاستیک صورتی بپوشانند. به همین خاطر، در چند سال گذشته، مناطق روستایی ایسلند با یونجه های مارشملو مانند گل کاری شده است.

این اثر از بناهای معماری کلاسیک الهام گرفته شده است


هدف از این طراحی، ایجاد یک محیط منحصر به فرد غیرقابل توصیف است.

logo-samandehi