فراخوان دریافت طرح سردیس نامداران ایل بختیاری

سازمان زیباسازی شهر تهران در نظر دارد، در پی احداث پیاده راه تاراز در حاشیه دریاچه خلیج فارس در منطقه 22 و گرامیداشت نام آوران و مشاهیر ایل بختیاری، سردیس چهار تن از این نامداران - سردار مریم، علیمردان خان، بهمن علاء الدین و قیصر امین پور- در این محل نصب و به نمایش بگذارد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، از هنرمندان مجسمه ساز دعوت می نماید، با خلق اثری هنرمندانه و با در نظر گرفتن شرایط فراخوان ماکت آثار پیشنهادی خود را به مرکز فعالیت های مجسمه سازی شهر تهران ارائه نمایند.

نحوه ثبت نام و ارائه طرح:
هنرمندان می توانند با مراجعه به مرکز فعالیت های مجسمه سازی؛ عمارت عین الدوله و تحویل موارد زیر در این فراخوان شرکت نمایند.
- ماکت حجمی
- فایل تصویر با کیفیت از ماکت با فرمت JPG
- رزومه تصویری با فرمت JPG
- تکمیل فرم ثبت نام
- مهلت ثبت نام تا تاریخ 7 مهر 1398
• تمامی مدارک ثبت نام در قالب فایل کامپیوتری تحویل گرفته می شود.

نکات:
- طراحی و خلق اثر پیشنهادی بر مبنای زندگی نامه و نمادهای شخصیتی و محیطی زندگی هر یک از این شخصیت ها می تواند بر زیبایی اثر بیفزاید.
- داوری و انتخاب آثار براساس نگاه هنرمندانه و خلاق هنرمند و طراحی و اجرای حرفه ای از سوی شورای تخصصی آثار حجمی انجام می گیرد.
- ثبت نام و پذیرش طرح صرفا با رعایت تمام موارد یادشده و زمان تعیین شده در ساعات اداری صورت می پذیرد.
- نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت سازمان و ارسال پیامک اعلام می گردد.
- خرید طرح منتخب، پس از طی فرآیند کارشناسی اجرایی، قیمت گذاری و توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات مورد نیاز صورت می گیرد.

نشانی: تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مرکز فعالیتهای مجسمه سازی شهر تهران(عمارت عین الدوله)
تلفن تماس 47-22969744

logo-samandehi