برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی، طراحی و حجم در گالری خورشید

گالری خورشید از عصر روز جمعه 8 آذرماه میزبان نمایشگاه آثار گروهی از هنرمندان با مدیای طراحی، نقاشی و حجم می شود.

در این نمایشگاه که تا 13 آذرماه ادامه خواهد داشت، آثاری از هنرمندان مهسا سادات مشهدی، آتوسا دانش اشراقی، آیلین معتضدی کیانی، پروین قدیم خانی، سارا حسین پناهی، علی ورنکشی، سپیده فیرزوی، مهسا مومنی، زهرا گودرزی، طاهره ریاحی و هاجر کرمی به نمایش در می آید.

مهرنوش فرض الهی کیوریتور این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی و حمایت هنرمندان جوان و فروش آثار این عزیزان است، که پروسه شکل گیری این مجموعه از شهریور ماه آغاز شده است.

وی درمورد تکنیک ابعاد آثار توضیح داد: تکنیک و موضوع در این نمایشگاه آزاد است و ابعاد آثار از سایز A5 تا ابعاد 150×150سانتی متر است.

فرض الهی در رابطه با علت انتخاب عنوان "الفبای ذهن" گفت: انتخاب عنوان "الفبای ذهن" بر این اساس است که چون هنر رابطه مستقیم با ذهن هنرمند و مخاطب دارد بر همین اساس آثار این مجموعه از لایه های ذهنی هنرمند شکل گرفته اند که عنوان الفبای ذهن مناسب آن است.

وی در آخر افزود: معیار انتخاب آثار و هنرمندان بر اساس کیفیت آثار و یک دست بودن مجموعه بوده است.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 20 به نشانی بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه اول مراجعه نمایند.

logo-samandehi