رییس نهمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی شهر تهران:

آثار هنرمندان مجسمه ساز در شهر نمایش داده می شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، گفت: آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در سایر بخش‌های شهر به نمایش گذاشته می شود تا موجب رونق برای شهر باشد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برزین ضرغامی در مراسم اختتامیه نهمین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات خوب در حوزه مجسمه سازی حاصل زحمات انجمن مجسمه سازی است، گفت: انجمن مجسمه‌سازی به عنوان بازوی سازمان زیباسازی باعث شده این رویداد به سرانجام برسد.

وی افزود: همچنین باید از همه کسانی که در برگزاری این رویداد بین‌المللی مشارکت داشته اند قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه دکتر حناچی شهردار تهران توجه بسیار زیادی به نهمین سمپوزیوم مجسمه سازی داشته اند، تصریح کرد: شهردار تهران از این سمپوزیوم بسیار حمایت کرده و باعث شده این رویداد بین المللی به سرانجام برسد.

ضرغامی با اشاره به تفاوت‌ نهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران با دوره‌های گذشته و وقفه یک ساله ای که در برگزاری این دوره ایجاد شده است، عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که دهمین دوره مجسمه سازی را از همین امروز آغاز کنیم به همین دلیل از همه هنرمندان می خواهم به دنبال طرح و برنامه‌ برای سال آینده باشند.

وی با بیان اینکه در این دوره شاهد حضور دانشجویان مجسمه‌ساز در کنار هنرمندان حرفه‌ای بوده ایم، گفت: امیدواریم در دوره‌های بعد شاهد خلق آثار این دانشجویان به عنوان هنرمندان حرفه‌ای باشیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله شاهد برگزاری رویداد بهارستان هستیم، بیان کرد: این رویداد در آستانه سال نو و همزمان با ایام نوروز برگزار می‌شود.

ضرغامی اضافه کرد: بخشی از این رویداد توسط هنرمندان به ویژه مجسمه‌سازان شکل می‌گیرد به همین دلیل امیدواریم برای سال جدید نیز شاهد خلق آثار این هنرمندان و کار آنها در سطح شهر باشیم.

وی با بیان اینکه در مجموعه فرهنگی و هنری اراضی عباس‌آباد و میدان مشاهیر شاهد نصب بخشی از مجسمه‌ها هستیم، گفت: تعداد دیگری از این مجسمه ها نیز در دست ساخت است. قرار است آثار هنرمندان مجسمه‌ساز در سایر بخش‌های شهر نیز به نمایش گذاشته شود تا موجب بهبود فضای عمومی شهر باشد.

logo-samandehi