استاد هادی ضیا الدینی با اشاره به نمایشگاه آثارش در موسسه صبا:

نمایشگاه نتیجه حداقل پنجاه سال تجربه آزمون است

«هادی ضیاالدینی» هنرمندی است که آثارش، در امتدادی نزدیک به نیم قرن، آیینه تمام نمایی از پیوند و ترکیب سه عنصر «قومیت»، «ملیت» و «مخاطبه با انسان جهانی» است.

استاد هادی ضیا الدینی در آستانه برگزاری بزرگترین نمایشگاه از مجموعه کارهایش در موسسه صبا گفت: اکثر کارهای نمایشگاه پیش رو مربوط به ده سال اخیر است اما بخشی از آثار این مجموعه به سالهای دورتر نیز بر می گردد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا، وابسته به فرهنگستان هنر، این هنرمند در پاسخ به اینکه در نمایشگاه بیشتر کدام گرایش های هنری ایشان در معرض دید علاقه مندان قرار خواهدگرفت اظهار داشت: هیچگاه خود را به شیوه و گرایش خاصی محدود نکرده ام علاقه مندان، برخوردهای گوناگون و متنوعی را در این نمایشگاه شاهد خواهند بود.

استاد ضیاالدینی در ادامه افزود: این نمایشگاه نتیجه حداقل پنجاه سال تجربه و آزمون است، هنر جویان می توانند صرفاً با مشاهده و تامل، راههای رفته را دوباره طی نکنند و مهمتر از هر چیز، مورد پرکاری را که توصیه گرانبهای استاد بزرگوارم «هانیبال الخاص» است، سرمشق مسیر هنریشان قرار دهند.

برای نخستین بار نمایشگاهی از «طراحی، نقاشی و مجسمه» هادی ضیا الدینی که در برگیرنده چهار دهه فعالیت مستمر هنرمند است با همکاری حوزه هنری استان کردستان پنج شنبه 9 آبان ماه از ساعت 16 تا 20 درنگارخانه های آیینه و خیال موسسه صبا برگزار خواهد شد.

علاقه مندان تا 5 آذرماه فرصت خواهند داشت همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 18 از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

ورودی شرقی: خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر

ورودی غربی: خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، شماره 125، موسسه صبا

logo-samandehi