"گذر از یک رویا" در گالری خورشید برپا شد

نمایشگاه گروهی نقاشی تحت عنوان "گذر از یک رویا" به کیوریتوری سحر شفائی و مدیریت گروه هنری آرورا آرت از عصر روز جمعه 22 آذرماه در گالری خورشید برپا شد که تا 27 آذرماه نیز ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان نعیمه نیک نژاد، فرزانه رضایی نیک، پگاه عدالت خواه، آرزو صفوی، نگار آرشید، فاطمه امیدی، افسانه کلانتر سرخابی، فرزانه عبدوس، نسترن تاج بخش، کوثر جعفری، شیما حسینی، سوزان صدیق، سحر شفائی، آزاده صادقی جاوید، نگین موذنی، داریوش موذنی، پرنیان بهمنش، آرزو نخشه، ایمان نخشه، شکیبا عوائدی، بهرام شاه محمودی، فاطمه غلامی، محدثه نودهی، فاطمه ملکی، نرضیه فیروزی، صبا سادات اجاقی، منا سادات سیدجعفر کاشانی، مریم شهسواری، مهتاب کشاورز، عارف مهری، لیلا محمدی، الهام حسینی، مهرداد لطیفی و محمد امین شرفی نصرت به نمایش در آمده است.

سحر شفائی کیوریتور نمایشگاه "گذر از یک رویا" ذر گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین در رابطه با برگزاری این نمایشگاه توضیح داد: روند اجرایی و جمع آوری آثار در این نمایشگاه در حدود ۳ ماه انجام شده است، که شامل ۴۴ اثر از ۳۵ هنرمند از سراسر ایران بوده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی و حمایت هنرمندان جوان و دانشجویان رشته هنر در سراسر نقاط ایران دانست و افزود: این حرکت موجب توسعه و اعتلای فرهنگ و هنر کشور و برقراری ارتباط نزدیک تر میان هنرمند و علاقمندان به آثار هنری می شود.

شفائی در توضیح علت انتخاب عنوان "گذر از یک رویا" برای این نمایشگاه بیان کرد: عنوان نمایشگاه گذر یک رویا می باشد زیرا همیشه بر این اعتقاد می باشم هنر جاودانه است و نقاشی هنری است فنا ناپذیر و هنرمند در طی خلق اثر لحظات و احساسات‌ و سیر مکاشفه گونه در ناخودآگاه روحی و روانی خود و همچنین تلاشی در راستای بیان تصویری را همواره در ذهن داشته است و در هنگام اجرا آن را به اثر منتقل می کند. و مخاطب هنری با مشاهده اثر می تواند به درکی از رویای ذهنی هنرمند برسد و نیز با عالم رویاگونه هنرمند ارتباط برقرار کند.

علاقمندان جهت بازدید از آثار این هنرمندان می توانند همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 الی 20 به گالری خورشید واقع در خیابان آفریقا (جردن)، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70، طبقه اول مراجعه نمایند.

logo-samandehi