فراخوان مسابقه معماری خانه درختی

به سه پروژه برتر مجموعاً 4000 دلار جایزه تعلق می گیرد که 2000 دلار آن برای جایزه اول در نظر گرفته شده است.


به گزارش گالری آنلاین، رقابت Volume Zero Competitions از معماران، طراحان، دانشجویان، معلمان، مهندسان، مبتکران، متفکران و سایرین دعوت می شود تا در بیست و چهارمین دوره مسابقات معماری خود شرکت کنند.

شرکت‌کنندگان باید مکان پیشنهادی مانند مناطق ساحلی، سواحل رودخانه‌ها، کوه‌ها، جنگل‌ها، محیط‌های شهری یا حتی حیاط خلوت خود را تعیین کنند و درخت پیشنهادی خود در این محیط را ارائه دهند.

رقابت Volume Zero Competitions شما را به چالش می کشد تا به یک سفر نوستالژیک در مسیر حافظه بروید و خانه ای را به تصویر بکشید که ایجاد آرامش درونی در آن اولویت دارد. خانه درختی باید طراحی منحصر به فرد، تخیلی و پایدار داشته باشد. ضروری است که پیشنهاد طراحی شده ارتباط بین اتاق های داخلی و محیط خارجی را تسهیل کند.

خانه درختی مترادف با آزادی، استقلال، ماجراجویی، خلاقیت، امنیت، گرما، سرگرمی، تنهایی و بسیاری از احساسات دیگر است که کودکان و بزرگسالان به طور یکسان آرزو می کنند. اقامتگاهی در بالای ابرها، زیر آسمان پرستاره، در میان درختان بلند، صدای جیر جیر پرندگان و عطرهای طبیعت.

خانه های ما مهم ترین فضاهای معماری هستند که از طریق آنها محیط اطراف خود را تجربه می کنیم. مکانی صمیمی که محافظت می‌کند، پناه می‌دهد، شفا می‌دهد، پرورش می‌دهد، و دیدگاه ما را تعریف می‌کند و به ما کمک می‌کند تا روابطی را برای حرکت در دنیای پر هرج و مرج خارج از این پوشش برقرار کنیم.

هزینه های ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام: 82.6 دلار آمریکا (هر تیم)

ثبت نام به موقع: 100.3 دلار آمریکا (هر تیم)


مهلت ثبت نام: 31 ژوئیه 2024 (10 مرداد 1403)

اعلام نتایج مورد انتظار: 3 اکتبر 2024 (12 مهر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi