نگاهی بر نمایشگاه no bats, no chocolate در Galerie56

نمی‌خواهم وجهه انسانی به حیوانات بدهم بلکه می خواهم در انسان ها وجهه حیوانی ایجاد کنم؛ Porky Hefer از پروژه جدید خود می گوید.


به گزارش گالری آنلاین، Galerie56 و Southern Guild نمایشگاهی با نام "no bats, no chocolate" توسط هنرمند آفریقای جنوبی Porky Hefer را برگزار می کنند. Hefer از طریق مجموعه‌ای از فضای نشیمن دست ساز ملهم از از جانوران، از بازدیدکنندگان دعوت می کند تا به بررسی ارتباط پیچیده بین انسان و جهان طبیعی بپردازند. هر مجسمه به منزله یک بازاندیشی پندآمیز در رابطه با هوش موجودات دنیای وحش عمل می کند و از بازدیدکنندگان پیر و جوان می خواهد تا در ارتباط خود با محیط زیست تجدید نظر کنند. نمایشگاه "no bats, no chocolate" در 30 آوریل افتتاح شده و تا 26 آگوست 2024 ادامه خواهد داشت.

هنرمند Porky Hefer در گفتگویی با designboom می گوید:" هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی کودکان با این جانوران و درک نقش آنها در جهان است. اگر آنها واقعاً به نقش جانوران پی برده و این که همه حیوانات و موجودات در سیستم پیچیده ای که زندگی بر روی زمین، به ویژه سیستم ما، را حفظ می کند واقعاً چه نقش مهمی ایفا می کنند، این شانس وجود دارد که به آنها اهمیت داده و از آنها محافظت کنند."

Porky Hefer با الهام از دوران کودکی خود در مزارع آفریقای جنوبی، احترام به طبیعت را به آثار خود اضافه کرده و بر اهمیت همزیستی سازنده با حیات وحش تأکید می کند. این آثار، از مبل راحتی به شکل شیر دریایی گرفته تا صندلی آویز به شکل گالاگو (شب دوست) در Galerie56 با Southern Guild به نمایش گذاشته شده. این آثار از هنر و زیستگاه الهام گرفته و بازدیدکنندگان را تشویق می کند تا در کاوش های خلاقانه شرکت کنند. Porky Hefer با همکاری صنعتگران محلی و اولویت دادن به شیوه‌های پایدار، نمونه‌ای از رویکردی وظیفه شناسانه وآگاهانه به طراحی و تولید است.

در حالی که بازدیدکنندگان خود را در دنیای عجیب و غریب "no bats, no chocolate" غوطه ور می کنند، از آنها دعوت می شود تا به تفکر درباره معضلات اضطراری زیست محیطی که سیاره ما با آن مواجه است بپردازند. آثار Hefer جرقه‌ای برای قدردانی از زیبایی و پیچیدگی جهان طبیعی است. Hefer از طریق هنر خود از ما دعوت می کند تا با موجوداتی که در سیاره ما سهیم هستند رابطه ی همدلانه تری داشته باشیم.


logo-samandehi