فراخوان بورسیه رزیدنسی آرکوس

این برنامه بر پروژه های مبتنی بر تحقیق تأکید دارد و نتایج اولیه این فرآیندها را در استودیو هنرمند در ژاپن ارائه می دهد.


به گزارش گالری آنلاین، این برنامه 90 روزه (30 اوت - 27 نوامبر 2024) است و هنرمند در در موریا، ایباراکی، ژاپن اقامت خواهد داشت.

شرکت کنندگان برای هزینه های زندگی و کار کمک هزینه (567000 ین) دریافت می کنند. استودیو، محل اقامت، بلیط هواپیما رفت و برگشت و پشتیبانی نیز ارائه می شود.

اقامتگاهی در استودیوی ARCUS که حدود یک ساعت از توکیو فاصله دارد، به شرکت کنندگان در برنامه اجازه می دهد تا با صحنه هنر معاصر ژاپن در تماس باشند و همچنین خود را وقف تلاش های خلاقانه خود در محیطی آرام و در عین حال تعامل با جامعه محلی کنند. از طریق پشتیبانی برنامه از تیم اختصاصی هماهنگ‌کننده‌ها و آموزش‌های منظم با متصدی، هنرمندان می‌توانند رویکردها را در شیوه‌های خود جستجو و کشف کنند و چالش‌های جدیدی را در بیان هنری خود انجام دهند.

این برنامه در مجموع میزبان یک فرد/ گروه در یک زمان است (همزمان با یک هنرمند/گروه ژاپنی).


متقاضی باید:

هنرمندی باشد که در هنرهای تجسمی معاصر یا سایر زمینه های مرتبط فعالیت دارد.

بتوانید به طور قانونی وارد ژاپن شود.

در طول دوره برنامه در یک موسسه آموزشی ثبت نام نکند مگر اینکه یک برنامه دکترا باشد.

دارای توانایی زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط با سایر هنرمندان و کارکنان باشد.


پروژه ARCUS 30 سال از حمایت از هنرمندان در زمینه هنر معاصر برای پرورش بینش هنری خود را از طریق برنامه های اقامت ما جشن می گیرد. از سال 1994، ما از 122 هنرمند/گروه از 37 کشور و منطقه دعوت کردیم و تعهد ما برای حمایت از بیان خلاقانه آنها همچنان پابرجاست.

هزینه اپلایی: 3500 ین

جهت ارسال درخواست فرم اپلای آنلاین را تکمیل نمایید.


مدارک لازم:

استیتمنت، پروپوزال، اطلاعات شخصی و رزومه


مهلت ثبت نام: 21 مارس 2024 (2 فروردین 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi