مسابقه عکاسی، جشنواره لاله های تالابی در بندر انزلی

به گزارش خبرگزاری موج و نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، از علاقه مندان به هنر عکاسی دعوت می شود تا در بخش عکاسی جشنواره لاله های تالابی با موضوع تالاب بین المللی انزلی و محوریت گل لاله تالاب شرکت کنند.


شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان حرفه ای و غیرحرفه ای آزاد است و آثار برگزیده توسط آرای مردمی در بخش پایانی جشنواره لاله های تالابی معرفی و اعلام می شود.
براساس این فراخوان آثار باید با فرمت jpg و حجم کمتر از 500 کیلو بایت به آدرس پست الکترونیک جشنواره :anzali.lotus@gmail.com ارسال شود.
در ارسال مجموعه عکس ترتیب عکس ها و ارائه توضیحات مربوط به موضوع مجموعه ارسالی حداکثر در 150 کلمه الزامی است.
عکس های ارسالی نباید دارای امضاء عکاس ، پاسپارتو ، قاب ، واتر مارک و لوگو باشد.
در صورتی که بنا به تشخیص هیئت داوران آثار ارسالی به بخش نمایشگاه راه یابد، ارسال فایل اصلی عکس با حداقل حجم دو مگابایت ضروری است.
شرکت کننده در جشنواره به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده جشنواره خارج است.
برگزار کننده حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب ، بروشور یا انتشارات مربوط به جشنواره، با ذکر نام عکاس برخود محفوظ میدارد.
ارسال عکس ها به دبیرخانه، به منزله قبول کلیه مقررات جشنواره و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده به عهده ستاد برگزاری جشنواره است.
مهلت ارسال آثار لغایت 18 تیر 1394 با مشخصات کامل و شماره تماس شرکت کنندگان است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09361728811 تماس بگیرند.
جشنواره لاله تالابی روز هشتم مرداد با هدف آشنایی و حفاظت از گونه نادر و منحصر به فرد لاله تالابی توسط شهرداری بندر انزلی با همکاری این اداره کل برگزار می شود.

logo-samandehi