درباره کمپین «من یک طراحم»


حامد بیدی - گرافیست و طراح کمپین «من یک طراحم» درباره‌ی ایده‌ی راه‌اندازی این کمپین، اظهار کرد: در تمام 12 - 13 سالی که به‌عنوان طراح کار کرده‌ام و در مدتی که مدیرعامل یک شرکت هستم، با تک‌تک مواردی که در این کمپین مطرح شده، سروکار داشته‌ام. این موارد به‌عنوان دغدغه‌های شغل و حرفه‌ام برایم بسیار اهمیت دارند. من و همکارانم فکر کردیم که این موضوع قبل از این‌که یک موضوع صنفی باشد، فرهنگی است و می‌توانیم با طراحی یک کمپین، قدمی برای برقراری دیالوگ بین طراحان و سفارش‌دهندگان برداریم.

او ادامه داد: در مرحله نخست، برای‌مان مهم بود که این موضوع تا چه حد دغدغه‌ی مشترک طراحان شاخه‌های مختلف است. به همین دلیل، در مدت چند روز توسط تیم مرکز طراحی «اسپیرال» سایت کمپین تصویرسازی، کدنویسی و راه‌اندازی شد و در شبکه‌های اجتماعی این بحث را به اشتراک گذاشتیم. در دو - سه روز نخست، بیش از هزار نفر از طراحان رشته‌های مختلف، این کمپین را در وب‌سایت کمپین به آدرس www.ManTaraham.ir امضا کردند و آن را به اشتراک گذاشتند، به حدی که تا امروز تعداد امضاکنندگان این کمپین از مرز سه‌هزار نفر گذشته است.

مشروح خبر

منبع : ایسنا

logo-samandehi