آغاز جشنواره‌ی تخصصی عکس فناوری و صنعتی برای نخستین بار

برای اولین بار در کشور، جشنواره‌ی عکس فناوری و صنعتی با رونمایی ۲۶ تک عکس و ۱۱ مجموعه عکس، در قالب سومین جشنواره‌ی فیلم و عکس فناوری و صنعتی در حال برگزاری است.

جشنواره‌ی فیلم و عکس فناوری و صنعتی که سومین دوره‌ی برگزاری خود را از چهارشنبه هفتم مرداد آغاز کرده است، برای اولین بار شاهد برگزاری بخش تخصصی عکس است.

به گفته‌ی دبیر اجرایی بخش عکس این جشنواره، پس از اعلام فراخوان، درحدود ۲۳۰۰ قطعه عکس از عکاسان سراسر کشور به دبیرخانه‌ی جشنواره رسید که پس از ارزیابی هیئت داوران، ۲۶ قطعه عکس و ۱۱ مجموعه‌ی عکس در دو بخش مجزا به جشنواره راه یافته‌اند.

حسن هندی افزود: آثار برگزیده‌ی بخش عکس در رده‌های اول تا سوم با اهدای جایزه‌ی نقدی و لوح سپاس، در اختتامیه‌ی جشنواره معرفی خواهند شد.

شهاب‌الدین عادل، مسعود زنده‌روح کرمانی و داریوش محمدخانی داوری و انتخاب عکس‌های برگزیده‌ی این جشنواره را بر عهده داشته‌اند.

همچنین در این جشنواره، نمایشگاهی از آثار منتخب استادان عکاسی صنعتی از جمله افشین شاهرودی، جلال سپهر، داریوش کیانی، امیرعلی جوادیان، محمدرضا بهارناز و نازی نیوندی برپا شده است.

سومین جشنواره‌ی ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی با نام «فردا»، ار هفتم تا نهم مردادماه با دبیری مسعود نجفی، در محل پردیس سینمایی چهارسو درحال برگزاری است و حضور در جشنواره برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

logo-samandehi