رونمایی از پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

دبیر جشنواره بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در این مراسم با بیان اینکه کودکان هدایای خدواند به روی زمین هستند، اظهار کرد: در جشنواره تئاتر کودک ونوجوان برآنیم تا محیطی شاد و مفرح برای کودکان فراهم کنیم.
شهرام کرمی گفت: رونمایی از پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان مقدمه ای برای آغاز لحظه های شاد برای کودکان است. رییس بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه جشنواره با هدف تقویت هویت فرهنگی ایرانی اسلامی در استان همدان برگزار می شود، افزود: همدان به قطب کودک و نوجوان تبدیل خواهد شد و برنامه ها و کارها برای نزدیک شدن به این رویداد انجام شده است.
فاضل عبادی خاطرنشان کرد: برنامه ها و جشنواره های مختلفی مانند نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان و برگزاری جشنواره آیات در حوزه قرآن و عترت از دیگر برنامه های امسال در حوزه کودک و نوجوان است.
مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند، گفت: تنها ۱۰ درصد از کودکان از مهدهای کودک استفاده می کنند.
اکبر سوری با تاکید بر اینکه کودکان در مهدهای کودک اجتماعی بودن را آموزش می بینند، گفت: هدف این است که جمع بیشتری از والدین را به ثبت نام کودکانشان در مهد های کودک ترغیب کنیم چرا که مهد ها مکانی برای آموزش کودکان هستند.
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ۹ تا ۱۴ مهر ماه به دبیری شهرام کرمی در همدان برگزار می شود.

logo-samandehi