فراخوان رقابت هنر و فناوری Lumen

جایزه Lumen از همه هنرمندانی که با فناوری درگیر هستند دعوت میکند تا در این رویداد شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، لیست جوایز و گروه های رقابت:


جایزه طلای لومن: 7500 دلار — جایزه طلا به هنرمند یا گروهی تعلق می گیرد که توسط هیئت داوران، آثارشان استثنایی ارزیابی می شود. برنده این جایزه به عنوان بهترین اثر در همه رشته ها انتخاب می شود.

جایزه Kunstsilo: مبلغ 1000 دلار - برای هنر خلق شده با فناوری توسط هنرمند یا گروهی از کشورهای شمال اروپا از جمله سوئد، نروژ، دانمارک، فنلاند

جایزه BCS: مبلغ 1000 دلار - برای کارهایی که به بررسی یا تأثیر آموزشی یا مثبت بر تجربه یک فرد یا مخاطب با فناوری می‌پردازند.

جایزه کارلا راپوپورت: 1000 دلار — این جایزه برای هنرمند یا گروهی است که اثر جدیدی خلق کند که به افراد، ایده‌ها یا گروه‌هایی که کمتر به آنها توجه شده، بپردازد.

تصویر ثابت: 1500 دلار — برای کار دو بعدی با استفاده از هر فرآیند دیجیتالی. از جمله هنر الگوریتمی، تصاویر خلق شده گرافیکی، تصاویر خلق شده توسط هوش مصنوعی، عکاسی، تصاویر خلق شده XR و ...

تصویر متحرک: 1500 دلار — برای کارهای مبتنی بر زمان با استفاده از هر فرآیند دیجیتالی که روایتی یا غیرروایی باشد. شامل انیمیشن، تصاویری خلق شده توسط A.I، ویدئو آرت، صحنه های برش بازی های ویدئویی، ماشین سازی، و نماهنگ ها.

Immersive تعاملی: 1500 دلار - برای کارهای سه بعدی که از طریق صدا، لمس یا حرکت با مخاطبان درگیر می شوند. از جمله چیدمان، مجسمه سازی، رباتیک، بازی ها، برنامه ها، عملکرد، XR، جهان های مجازی، طرح ریزی، پروژه های تئاتر یا پروژه های وب.

آینده: 1500 دلار - برای کاری که روابط بین جامعه و فناوری را بررسی می کند. شامل استفاده از هوش مصنوعی، روباتیک، تعامل انسان با کامپیوتر، فناوری کوانتومی یا فناوری زیستی و پایدار.

تأثیر: 1500 دلار - برای هنری که با فناوری ایجاد شده است که به مسائل اجتماعی-اقتصادی، فرهنگی و بشردوستانه می پردازد. شامل پروژه‌های مشارکت‌کننده یا آغاز شده توسط جامعه، پروژه‌های منبع باز.

هزینه ثبت نام:

هزینه ورودی از 42 دلار شروع می شود و بر اساس تعداد آثار ارسالی در بخش های مختلف متفاوت است.

شرکت در جایزه دانشجویی رایگان است و در مجموع 100 اثر بر اساس اولویت اول پذیرفته می شود.


آخرین مهلت ثبت نام: 7 مارس ۲۰۲۴ (17 اسفند ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi