بازگشایی موزه و اوپن استودیوی احمد نادعلیان در تهران

احمد نادعلیان هنرمند شناخته شده هنرهای محیطی درباره بازگشایی موزه آثار خود درتهران به خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گفت: موزه نادعلیان، از هفته سوم فروردین ماه بازگشایی شده و یک روز در هفته به‌طور دائمی باز خواهد بود.

وی افزود: در این روز که احتمالا یکشنبه‎‌ها خواهد بود، یک کارگاه باز (Open Studio) برگزار می‌شود و در آن علاقه‌مندان می‌‎توانند شاهد اجرای کارهای من باشند. در این کارگاه تنها خودم کار خواهم کرد و نقاشی با شن و پودرهای طبیعی و همچنین حجاری روی سنگ اجرا می‌‎شود.

این هنرمند درباره شیوه بازدید از این موزه نیز اظهار کرد: پیش از این علاقه‎مندان با وقت قبلی می‌‎توانستند از موزه بازدید کنند، اما در حال حاضر هفته‎ای یک بار این موزه باز خواهد بود و عموم علاقه‎مندان بدون هماهنگی قبلی می‌‎توانند به آنجا مراجعه کنند. حضور در این کارگاه ورودی ندارد اما همانند گذشته بازدید کنندگان به شرط خرید یک اثر از آثار زنان جزیره هرمز می‌‏توانند در آن حضور یابند.

نادعلیان درباره این مرکز هنری توضیح داد: هنرمند سرای سنگسر در شرق تهران، محله پیروزی واقع شده است. این مکان خانه پدری من است و اکنون دفتر مرکزی بناهای پردیس پلور و هرمز در تهران است. این خانه همچنین کارگاه من است و زمانی که به تهران می‌آیم در اینجا کار می‌کنم.

آثار دوره‌های مختلف احمد نادعلیان در نگارخانه سنگسر در حیاط ورودی، زیرزمین و دو طبقه پراکنده هستند. در روز بازدید به بازدید کنندگان فایل‌های صوتی و تصویری نشان داده خواهد شد و به هنگام بازدید راهنمای نگارخانه کلیه آثار را معرفی و به سئوالات بازدید کننده‌ها پاسخ می‌دهند.

موزه نادعلیان یا هنرمندسرای سنگسر در خیابان پیروزی، صددستگاه (خ شهید بستان منش)، انتهای بستان منش، خیابان غنیان کوچه شهید صاحب الزمانی پلاک ۱ قرار دارد.

منبع: هنرآنلاین

logo-samandehi