مهرنوش فرض الهی فاین ارت را به گالری خورشید می برد

نمایشگاه گروهی فاین آرت با آثاری در رشته های نقاشی، طراحی و حجم از عصر روز جمعه 15 آذرماه در گالری خورشید برپا می شود.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان آتوسا جوینی، لیلا مهدوی، آتوسا دانش اشراقی، ثنا خاصه باف، یونس ضیایی، مبینا بشیری، مریم حضوری، فارگل معماریان، همایون تاش، مهدیه اکبری، مهشید مدنی، پانیذ اجرایی، هانیه علی محمدی، مسلم فهیمی زاده، نگین پیشه ور، مهرنوش فرض الهی، محمدامیر خدمتی، بهاره جولایی زاده، غزاله لرزاده، زهرا گودرزی (ترانه) و نرگس زمانی جعفری (پارمیس) به نمایش در می آید.

همچنین در روز افتتاحیه اجرای نقاشی با قهوه توسط استاد علیرضا مرادی نیز انجام می شود.

مهرنوش فرض الهی کیوریتور این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار گالری آنلاین، در رابطه با جمع آوری این مجموعه بیان کرد: این مجموعه با عنوان فاین آرت جمع آوری شده و شامل رشته های نقاشی و طراحی و حجم است، آثار انتخابی بر اساس اصول هنر آکادمیک و بر پایه هنرهای زیبا گردآوری شده است؛ و مدت زمان سپری شده نیز حدودا 2 ماه بوده است.

به گفته فرض الهی هدف از برگزاری نمایشگاه فاین آرت معرفی هنر آکادمیک معاصر به عرصه هنری و معرفی هنرمندان جوان این حیطه ماست و سعی بر آن است که آثار این عزیزان به مجموعه داران و مدیران هتل فروخته شود.

وی در مورد ابعاد، تعداد و سبک و تکنیک آثار این مجموعه گفت: این مجموعه آثار انتخابی در حدود 45 اثر با ابعاد 50×60 و کمی بزرگتر یا کوچکتر است که در سبکهای رئالیسم و سورئال و فرمالیسم و آبستره اجرا شده اند.

کیوریتور این نمایشگاه در آخر افزود: انتخاب هنرمندان بر اساس رزومه هنری آنان و معرفی و نظارت اساتید دانشگاه شکل گرفته است.

نمایشگاه آثار این هنرمندان تا 20 آذرماه همه روزه از ساعت 16 الی 20 ادامه خواهد داشت و علاقمندان جهت بازدید می توانند به نشانی بلوار آفریقا، بالاتر از پمپ بنزین، کوچه تور، پلاک 70 مراجعه نمایند.

logo-samandehi