فراخوان رزیدنسی هنرمندان و معماران در فنلاند

این اقامتگاه برای رشته های هنرهای تجسمی، نوازندگان، نویسندگان، طراحان صنعتی، طراحان، محققان و معماران که علاقه مند به کار و زندگی در دل طبیعت و به دور از شلوغی رندگی معاصر هستند، مناسب است.


به گزارش گالری آنلاین، اقامتگاه هاکونیمی که در سال 2019 در Oravisalo، Rääkkylä تأسیس شد، یک محیط کاری آرام و الهام بخش است که از طبیعت زیبای مجمع الجزایر شمالی سایما در کنار دریاچه، در 15 کیلومتری مرکز روستا و بدون حمل و نقل عمومی، الهام گرفته شده است.

برای بنیانگذاران هاکونیمی، احیای فرهنگ، موسیقی، طراحی و هنرهای متنوع مهم است.

برای درخواست مدت زمان و زمان اقامت درخواستی خود را همراه با نمونه کارها، رزومه و پروپوزال ایمیل نمایید.

دو اتاق در اقامتگاه وجود دارد و یک اتاق برای هر درخواست اختصاص داده شده است. با این حال، دو نفر می توانند برای یک اتاق درخواست دهند. لطفاً توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست نمی توان شخص دوم را اضافه کرد.

یک درخواست به residency@hakoniemi.com با موضوع "درخواست اقامت" ارسال کنید.

اگر می خواهید حیوان خانگی خود را تا دوره اقامت همراه خود ببرید، لطفاً آن را در درخواست خود ذکر کنید.


این اقامتگاه فضای کاری را برای هنرمندان ارائه می دهد. این خانه 82 متری دارای دو اتاق خواب است. آشپزخانه، اتاق نشیمن، سونای داخلی، حمام و سرویس بهداشتی همگی بین ساکنین مشترک است. آشپزخانه مجهز، فضای کار، پیانو، دوچرخه، Kicksled “potkukelkka” (در فصل زمستان) به صورت رایگان در اختیار میهمانان است. همچنین یک ساحل خصوصی و امکانات باربیکیو برای ساکنان وجود دارد.

در مجاورت ساحل، خانه آرام مکانی برای آرامش است که توسط پرندگان و دریاچه احاطه شده است. سونا در فضای باز با هزینه اضافی در دسترس است. ماشین ظرفشویی، مایکروویو، ماشین لباسشویی، تلویزیون و اینترنت سریع 30 مگابیت بر ثانیه در اقامتگاه وجود دارد.

کاربری فضای کار و گالری بین دو ساکن تقسیم شده است. امکان کار در داخل یا خارج از منزل وجود دارد. ساختمان انبار قدیمی دارای فضای کاری به مساحت 25 متر مربع می باشد.

Hakoniemi در Oravisalo، Rääkkylä، کارلیای شمالی، فنلاند واقع شده است. ایستگاه های فرودگاه، اتوبوس و قطار در شعاع یک ساعت هستند.


هزینه های اقامت:


اتاق خواب 12 متر مربع

در اتاق خواب 12 متری، در جنگل سوزنی برگ به آرامی می خوابید. امکانات اتاق خواب شامل تخت دونفره، کمد لباس، میز کنار تخت و چراغ خواب می باشد. نفرات اضافی 150 یورو در هفته.

320 یورو یک هفته، 450 یورو دو هفته، 600 یورو در ماه


اتاق خواب 7 متر مربع

امکانات اتاق خواب شامل تخت، میز کنار تخت، چراغ رومیزی و کشو می باشد. نفرات اضافی 150 یورو در هفته.

300 یورو یک هفته، 430 یورو دو هفته، 580 یورو در ماه


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت برگزار کننده مراجعه نمایید.

logo-samandehi