فراخوان نمایشگاه منطقه‌ای «ایثار»

بنیاد شهید و امور ایثارگران دومین دوره از نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» را با موضوع ایثار، جهاد و شهادت نیمه آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد کرد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از مهر، نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» ادای دین هنرمندان استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری به هنر متعالی ایثار است که در ۲ بخش بزرگسال و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

در بخش بزرگسال، هنرمندان رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی خط، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه‌سازی شرکت خواهند داشت و در بخش دانش‌آموزی هنرمندان رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی شرکت می کنند.

طبق فراخوان ثبت تقاضای شرکت در نمایشگاه و ارسال اثر تا ۳۰ مهر ماه به آدرس shahrestanhaytehran.۱۴۰۲@gmail.com، ارائه سوابق هنری، تکمیل فرم ارسال اثر و ارائه حداکثر ۱۰ اثر در هر رشته از جمله ضوابط این دوره از نمایشگاه هنرهای تجسمی «ایثار» است.

همچنین آثار ارسالی نباید در جشنواره‌های پیشین هنرهای تجسمی منتخب جایزه و رتبه کسب کرده باشند و دبیرخانه مجاز است از آثار ارسالی برای امور نمایشگاهی، تبلیغاتی و انتشاراتی در داخل و خارج از کشور به هر شکل، با ذکر نام هنرمند استفاده کند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در این دوره از نمایشگاه هنرهای تجسمی «ایثار» توجه ویژه‌ای به بخش صنایع‌دستی خواهد شد.

دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» به دبیری عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، نیمه دوم آبان ۱۴۰۲ در استان تهران برگزار می‌شود.

logo-samandehi