فراخوان رزیدنسی هنرمندان در دانشگاه Aalto

کارگاه رایگان و 5 هزاریورو کمک هزینه بورسیه دانشگاه Aalto فنلاند برای برنامه رزیدنسی چهار هفته به هنرمندانی است که علاقه مند به ارتباط هنر و علوم هستند.

به گزارش گالری آنلاین، دانشگاه Aalto فنلاند به دنبال برنامه های تحقیقاتی است که در آن هنر و علم با یکدیگر ترکیب میشوند. این دانشگاه متعهد به شناسایی و حل چالش های بزرگ اجتماعی و ایجاد آینده ای نوآورانه است. دانشگاه Aalto دارای شش دپارتمان است که نزدیک به 11000 دانشجو دارند و نزدیک به 400 استاد دارند.

دانشگاه در این برنامه از دو هنرمند و یک متخصص علوم دعوت میکند تا در Aalto Biofilia پایگاهی برای هنرهای بیولوژیکی در دانشگاه Aalto ، به مدت چهار هفته در فوریه-مارس 2021 با هم همکاری کنند.

این اقامتگاه ها در چارچوب "Green Revisited" تصور می شود:
پروژه روبرو شدن با طرح های Naturecultures (GREEN) که توسط Creative Europe (http://green.rixc.org/) تأمین شده است.

این رزیدنسی به هنرمندان و دانشمندان فرصتی می دهد تا در یک آزمایشگاه کاملاً مجهز در مورد هنرهای زیستی تحقیق کنند و به کارهای هنری خود تحقق ببخشند و با محققان و دانشجویان دکترای دانشگاه و گروه هنر در پردیس Aalto Otaniemi دیدار کنند.

این دانشگاه امیدوار است اثر هنری خلق شده در این دوره منعکس کننده انتقادی از دستکاری های فنی و بهره برداری از سیستم های زنده، موجودات بیولوژیکی، سایر گونه ها و یا موضوع های مرتبط به زیست کره به طور کلی باشد. هدف، ایجاد آثار هنری در رابطه با مضامین کاوش شده است.

در کنار آزمایشگاه Biofilia یک آزمایشگاه STEAM از دانشگاه Aalto Junior در اختیار شرکت کنندگان قرار دارد. در طول اقامت، کارگاه در اختیار هنرمندان خواهد بود. این کارگاه ها را به همراه پرسنل Junior برنامه ریزی و سازماندهی می کنند.

در پایان دوره آثار اجرا شده و نتایج تحقیقات ارائه خواهند شد. علاقه مندان شرکت در این دوره میتوانند درخواست خود را به صورت انفرادی و گروهی ارسال نمایند.

به هر شرکت کننده جهت تامین هزینه های زندگی 5 هزار یورو تعلق می گیرد.

برای درخواست شرکت در این برنامه، اطلاعات تماس، CV و نمونه کارها خود را با پروژه های مرتبط یا قابل مقایسه برای دانشگاه ارسال کنید. فرم درخواست آنلاین را در سایت دانشگاه تکمیل کنید.

مدارک زیر را به زبان انگلیسی وارد کنید:

اطلاعات تماس (نام ، آدرس ، ایمیل ، تلفن ، آدرس وب سایت هنرمند)

پروپوزال و انگیزه نامه ای که توضیح می دهد که چرا شما برای شرکت در این برنامه درخواست می کنید و ایده ای را که می خواهید در طول اقامت روی آن کاوش کنید تا تحقق بخشید شرح دهید. (حداکثر 5500 کاراکتر)

رزومه هنرمند (حداکثر 1 صفحه)

تصویر نمونه کارها (حداکثر حجم 10 مگابایت) یا لینک صفحه وب سایت شخصی هنرمند

دانشگاه درخواست های ارسالی را بررسی میکند و با افراد منتخب مصاحبه از راه دور انجام خواهد داد و در نهایت افراد منتخب تا پایان اکتبر 2020 اعلام خواهند شد. با هنرمندان برگزیده از طریق ایمیل تماس خواهند گرفت.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

لینک فرم درخواست آنلاین

مهلت ثبت نام: 30 سپتامبر 2020 (9 مهر 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.


logo-samandehi