فراخوان مسابقه عکس «رمضان» موزه عکسخانه‌ی شهر

موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان قصد دارد نمایشگاهی گروهی با موضوع «ماه رمضان» برگزار کند.

برگزارکننده در توضیحی برای این مسابقه می‌نویسد: «عکس‌های این نمایشگاه باید بتوانند امر دشوار بازنمایی ماه رمضان را به هنرمندانه‌ترین و خلاقانه‌ترین شکل انجام دهند. بازنمایی بعضی مناسبت‌ها و رویدادها در قاب عکاسی بسیار دشوار است. برای رهایی از عکس‌ها و قاب‌های کلیشه‌ای باید با آن سوژه زندگی کرد، به آن باور داشت و به فرم‌های تازه برای ثبت آن اندیشید. ماه رمضان نیز چنین حال و‌ هوایی دارد. باید به شیوه‌هایی متفاوت و منحصر به فرد بازنمایاندن آن در یک قاب فکر کرد و هنرمندانه آن را اجرا کرد.»

از عکاسانی که از این موضوع عکاسی کرده‌اند، دعوت می‌شود آثارشان را به آدرس ایمیل موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر، ویژه‌ی دریافت آثار به نشانی akskhaneh.shahr.1374@gmail.com ارسال کنند. فرآیند انتخاب آثار از سوی موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر انجام خواهد شد.

شرایط ارسال آثار:

  • هر عکاس باید یک قطعه عکس پرسنلی، اطلاعات شخصی، شماره‌ی تلفن و نشانی پستی اینترنتی (ایمیل) خود را برای دبیرخانه ارسال کند.
  • هر عکاس می‌تواند حداکثر سه فریم با موضوع بازنمایی ماه رمضان برای دبیرخانه ارسال کند.
  • در مرحله‌ی نخست، عکس‌ها را با حجم کم به نشانی پستی اینترنتی موزه‌ی عکسخانه ارسال کنید. پس از برگزیده شدن با شما تماس و نسخه‌ی مناسب چاپ تحویل گرفته خواهد شد.
  • برای یکنواختی و هماهنگی اجزای نمایشگاه ابعاد چاپ آثار ۳۰×۴۰ سانتیمتر خواهد بود.
  • آخرین مهلت ارسال آثار ۷ خرداد ۹۵ خواهد بود و این زمان قابل تمدید نیست.

    این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، در نگارخانه‌ی موزه‌ی عکسخانه‌ی شهر برپا و به برگزیدگان، گواهی شرکت در نمایشگاه اهدا خواهد شد.

logo-samandehi