مسابقه طراحی پوستر کتاب سال دانشجویی فراخوان داد

1464171554769_farakhan953.jpgدر این فراخوان از تمام طراحان دعوت می‌شود تا با موضوع «جشنواره کتاب سال دانشجویی» به خلق پوستر بپردازند.

برای شرکت در مسابقه، ضروری است طراحان ابتدا شرایط و مقررات شرکت در مسابقه را به‌صورت کامل مطالعه و در صورت تأیید، فرم ثبت نام را تکمیل کنند و آن را با آثار خود به ایمیل سازمان به آدرس info@isba.ir ارسال کنند.

شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است و آثار ارسالی باید با موضوع جشنواره کتاب سال دانشجویی طراحی شود. طراحان باید از عنوان بیست و سومین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی و دومین دوره انتخاب کتاب سال دانشجویان فارسی‌نویس در طراحی آثار استفاده کنند.

هر طراح می‌تواند حداکثر با ارائه سه اثر در این فراخوان شرکت کند. طراحان باید از لوگوهای دبیرخانه کتاب سال دانشجویی در آثار استفاده کنند. استفاده از حروف انگلیسی در طراحی پوستر بدون مانع است. پوسترها به‌صورت عمودی و در سایز 70×50 سانتی‌متر به‌صورت jpg با رزولوشن dpi70 آپلود می‌شوند. درج نام طراح در نامگذاری فایل‌های ارسالی ضروری است.

هیأت داوران سه اثر را به عنوان برگزیده انتخاب می‌کند و در نهایت یک اثر به عنوان برنده فراخوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. به سه نفر اول برگزیدگان فراخوان، لوح تقدیر و و جوایزی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود.

سه نفر برگزیده آثار خود را در اندازه 70×50 سانتی‌متر با فرمت‌های tif; psd و مود cmyk به‌صورت DVD همراه با شناسنامه اثر به آدرس دبیرخانه ارسال کنند. دبیرخانه می‌تواند از پوسترهای سه نفر برگزیده استفاده کند و ارایه این آثار به جشنواره ها و سایر مراکز، غیرقانونی تلقی می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از اهداف و ضرورت‌ها و پیشینه جشنواره کتاب سال دانشجویی می‌توانند به سایت www.isba.ir مراجعه کنند.

شرکت‌کنندگان می‌توانند فرم ثبت نام و تصاویر آثار خود را به ایمیل info@isba.ir با عنوان طراحی پوستر جشنواره کتاب سال دانشجویی ارسال کنند.

از جوایز در نظر گرفته‌شده برای این دوره می توان به اهدای 10 میلیون ریال کارت هدیه به همراه لوح تقدیر و گواهی شرکت به نفر اول، سه میلیون ریال کارت هدیه به همراه لوح تقدیر و گواهی شرکت به نفر دوم و سه میلیون ریال کارت هدیه همراه لوح تقدیر و گواهی شرکت به نفر سوم اشاره کرد.

شروع ثبت‌ نام و ارسال آثار از طریق سایت از اول خردادماه آغاز می شود و تا 30 تیرماه سال جاری ادامه دارد.

logo-samandehi