فراخوان جوایز 2024 فیلمساز آینده سونی

مسابقه‌ی Sony Future Filmmaker Awards، با فراهم کردن فرصت‌های استثنایی برای سازندگان و فیلمسازان برای سال 2024 فراخوان می‌دهد.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه برای همه فیلم‌سازانی که داستان تازه‌ای برای به نمایش درآوردن دارند، آزاد است.

فیلمسازان انتخاب شده در فهرست نهایی برای یک رویداد چهار روزه انحصاری به لس آنجلس می‌روند تا بینش بی‌نظیری در مورد تمام جنبه‌های فرآیند فیلم‌سازی برای پیشرفت حرفه‌شان به دست آورند. پس از مراسم اعطای جوایز black-tie در تئاتر Cary Grant، سی فیلمساز موفق از یک برنامه کارگاهی چهار روزه بهره مند می شوند.

هدف از این مسابقه، معرفی هنرمندان موفق و فیلمسازان مستقل در سراسر جهان است.

این مسابقه در مجموع شامل شش دسته است:

• تخیلی

• واقعی

• محیط

• انیمیشن (جدید)

• دانشجویی

• فرمت آینده

هر دسته، یک برنده دارد و به نهایتا پنج نفر جایزه داده خواهد شد.

مسابقه‌ی امسال شامل یک دسته‌ی جدید به نام انیمیشن است. با استفاده از استاپ موشن، موشن گرافیک، انیمیشن کامپیوتری، ترسیم روی فیلم، روتوسکوپی و انیمیشن تجربی (به‌علاوه سایر تکنیک‌های انیمیشن موجود)، ورودی‌های این دسته کاملاً جدید می‌تواند بین ۲ تا ۲۰ دقیقه باشد.

این مسابقه که توسط Creo تأسیس شده و توسط سونی حمایت می‌شود، یک برنامه جوایز جدید سالانه برای فیلم‌های کوتاه است که به حمایت و ارتقای حرفه‌ی فیلمسازان و سازندگان مستقل از سراسر جهان اختصاص دارد.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 15 فوریه 2024 (26 بهمن 1402)

اعلام نتایج: 23 اپریل 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi