فراخوان مسابقه استانی عکس یلدا در آذربایجان غربی

معاون میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه استانی عکس یلدا به همت اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران مرکز استان خبر داد.


به‌گزارش گالری آنلاین به نقل از میراث آریا، داوود فرازی با اعلام این مطلب اظهار کرد: نیل به نگاهی نو در عکاسی از آیین یلدا، تشویق عکاسان به تمرکز حول موضوعاتی نظیر خانواده و یلدا، اجتماعات خانوادگی در آیین‌ها و سنت‌ها، تهیه و ارسال هدیه یلدای نوعروسان استان و شناسایی استعدادهای هنری نوظهور و ایجاد زمینه ای برای بروز خلاقیت در هنر عکاسی از جمله اهداف برگزاری این مسابقه هستند.

معاون میراث‌فرهنگی، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این مسابقه در سه بخش برگزار می‌شود که در بخش اصلی عکاسی با دوربین‌های دیجیتالی، بخش جنبی عکاسی با دوربین تلفن‌های همراه و بخش ویژه سربازان و پرسنل نیروی انتظامی و نظامی مد نظر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در هر سه بخش شرکت کنند و مهلت ارسال آثار تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در پیام‌رسان‌های ایتا، روبیکا، واتساپ و تلگرام از طریق شماره ۰۹۲۰۴۰۹۴۴۰۴ ارسال کنند.


logo-samandehi