فراخوان رقابت عکاسی استاندارد آب و هوا

نهمین دوره این رقابت عکاسی با هدف افزایش آگاهی در مورد مسائل زیست محیطی که سیاره ما را در معرض خطر قرار می دهد، برگزار میشود.


به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد علاوه بر جایزه اصلی 5000 پوندی، جوایز اضافی 2500 پوندی برای دسته گوشی های هوشمند و 750 پوند برای دسته زیر 18 سال در نظر گرفته شده است.

جایزه جدید استاندارد Chartered Climate Award که امسال معرفی شد، 1000 پوند برای عکسی که به بهترین شکل داستانی متقاعد کننده در مورد تأثیر تغییرات آب و هوایی را بیان می کند، ارائه می کند.

تغییر اقلیم یکی از بزرگترین چالش های پیش روی جهان امروز است و تاثیر آن بر محیط زیست و سلامت انسان به طور قابل توجهی رشد اقتصادی پایدار و آینده جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد. این مسابقه که توسط انجمن سلطنتی هواشناسی برگزار می شود، تفسیری مداوم در مورد شکنندگی و زیبایی سیاره ارائه می دهد.

تنوع این جایزه افراد در هر سن و سطحی را تشویق می کند تا در مسابقه شرکت کنند و از آب و هوای طبیعی و متنوع عکاسی کنند.

آثار منتخب از دسته‌های اصلی و گوشی‌های هوشمند در اواسط سپتامبر اعلام خواهند شد. سپس عموم مردم این شانس را خواهند داشت که به اثر مورد علاقه خود رای دهند و همه برندگان در 30 اکتبر 2024 اعلام خواهند شد.

شرکت در این رویداد رایگان است.


مهلت ثبت نام: 18 ژوئن 2024 (29 خرداد 1403)

اعلام نتایج: 30 اکتبر 2024 (9 آبان 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi