فراخوان رقابت طراحی بسته بندی Dieline

در 15 سال گذشته جوایز Dieline به طور رسمی بهترین ها را در طراحی بسته بندی در سرتاسر جهان به رسمیت می شناسند و ارزش بی نظیر بسته بندی برند با طراحی خوب را به آگاهی می رساند.


به گزارش گالری آنلاین، تمرکز اصلی Dieline ایجاد یک جامعه جهانی از طراحان بسته بندی و حمایت از صنعت بسته بندی به سمت راه حل های پایدارتر از طریق خلاقیت و نوآوری است.

صاحبان برند، مصرف‌کنندگان، بازاریابان، آژانس‌ها، طراحان، طراحان داخلی، دانشجویان و علاقه‌مندان در سراسر جهان به جوایز Dieline به‌عنوان معیاری در صنعت بسته‌بندی با طراحی بی‌عیب و نقص برای محصولات مصرفی روی می‌آورند.

برای رقابت 2024، Dieline مفهوم جایزه Dieline را معرفی می‌کند، یک دسته مفهومی اختصاصی و کم‌هزینه برای ورود با 28 زیرمجموعه مجزا برای کارهای مفهومی و دانشجویی. برندگان Dieline Awards Concept 2024 به صورت آنلاین در سه ماهه دوم سال 2024 معرفی خواهند شد.

در مجموع 33 برنده مفهومی از جمله بهترین مفهوم نمایش، انتخاب ویرایشگر مفهومی، و رتبه اول، دوم و سوم بهترین مفهوم شناخته خواهند شد.

یک جایزه مفهومی جدید Dieline Awards به طور انحصاری برای برندگان مفهومی معرفی شده است.

هر ارسالی با توجه به پنج عنصر کلیدی: خلاقیت، بازار پذیری، نوآوری، اجرا، و برندسازی روی بسته، توسط هیئت داورانی از کارشناسان مربوط به دسته‌بندی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. برندگان جایزه Dieline 2024 بهار 2024 معرفی خواهند شد.

Dieline که در سال 2007 توسط اندرو گیبز تأسیس شد، به برند رسانه ای پیشرو برای بسته بندی مصرف کننده و مارک های مصرف کننده تبدیل شده است. Dieline متعهد به حمایت از پیشرفت صنعت طراحی بسته بندی در تمام اشکال آن است.

هزینه ورودی:

ثبت نام دیرهنگام (30 دسامبر 2023 - 31 ژانویه 2024) - 9 دی الی 11 بهمن 1402

395 دلار (حرفه ای)

105 دلار (مفهوم + دانشجو)

آخرین تماس (1–16 فوریه 2024) - 12 بهمن الی 27 بهمن 1402

445 دلار (حرفه ای)

115 دلار (مفهوم + دانشجو)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi