نگاهی به طراحی صندلی گهواره ای

خارپشت دریایی لذیذ در ژاپن الهام بخش طراحی صندلی شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این صندلی تقریباً از هیچ زاویه ای شبیه صندلی گهواره ای معمولی نیست، اما به خوبی آن عمل می کند. پایه این صندلی که چند شاخه‌ای طراحی شده است، باعث شده است مرکز ثقل و تکان خود را به جلو و عقب یا چپ و راست تغییر دهد. حتی کوسن های زرد در داخل آن به عنوان نشیمنگاه، یادآور گوشت جوجه تیغی است.

این صندلی که «SEAT Urchin» نامیده می‌شود، از منحنی‌های زیبای صندلی نمادین Magis Spun الهام می‌گیرد، یک صندلی به‌شکل چرخشی که با تغییر مرکز ثقل می‌توان به جلو و عقب چرخید.

طراح Yue Zhuo می گوید: این قطعه منحصر به فرد، بر اساس حرکت سیال امواج اقیانوس و شکل ارگانیک موجودات دریایی طراحی شده است.

صندلی SEAt Urchin با طراحی 68 پایه به عنوان یک مبلمان منحصر به فرد متمایز است و حرکتی صاف و فریبنده را بدون خطر سرنگونی ارائه می دهد. این صندلی که از چوب افرا با پایه‌های چوبی به صورت رولپلاک جداگانه متصل شده است، هم کاربردی و هم از نظر بصری چشمگیر است. بالشتک های صندلی که به دقت با دست دوخته شده اند، به راحتی با استفاده از چسب به صندلی متصل می شوند. این ویژگی شما را قادر می سازد تا به راحتی رنگ و جنس کوسن ها را تغییر دهید تا با سبک شخصی شما مطابقت داشته باشد.

صندلی SEAt Urchin برنده جایزه برنز مسابقه A’ Design Award برای سال 2023 است.

logo-samandehi