فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فرانسه

دو الی سه هفته اقامت در جنوب فرانسه همراه با فرصت خلق آثار هنری در استودیو مجهز هنری توسط برنامه Le Huit برگزار میشود.


به گزارش گالری آنلاین، Le Huit یک اقامتگاه هنری است که در دهکده کوچک Mirepoix، در منطقه Ariège (جنوب شرقی فرانسه)، درست در پایین کوه‌های Pyrenean واقع شده است. برگزارکنندگان در Le Huit اقامتگاه هایی را برای موسیقی دانان، نویسندگان، نقاشان، طراحان، سازندگان، عکاسان یا محققان حوزه هنر و خلاقیت ارائه می دهند.

این خانه یک ساختمان دهه 1940 است که به عنوان یک اقامتگاه هنری بازسازی شده است و همه چیز را برای ساکنان فراهم می کند تا در یک مرکز منحصر به فرد زندگی و کار کنند. هنرمند (و در صورت درخواست هنرمند همراه وی) ساکنان خانه خواهند بود.

تجربه یک دوره اقامت می تواند به هنرمند این امکان را بدهد که بر روی هنر خود تمرکز کند بدون اینکه مزاحمت های روزانه یا فشار برای توسعه یک ایده یا پروژه مشخص وجود داشته باشد.

ساختمان بازسازی شده 115 متر مربع در حال حاضر شامل یک طبقه همکف کاملا مجهز با آشپزخانه، یک اتاق نشیمن و یک حیاط کوچک پشتی، یک طبقه اول با یک اتاق خواب 25 متر مربعی با حمام اختصاصی است؛ و طبقه دوم با استودیو 25 متری. این خانه گنجایش 2 نفر (در صورت لزوم 4 نفر) را دارد.

این برنامه بین ماه مه 2024 تا اواخر آگوست 2024 برگزار میشود و هر هنرمند میتواند بین 2 تا 3 هفته در محل حضور داشته باشد.

ما اکنون در حال دعوت از درخواست‌ها برای یک دوره حداقل ۲ هفته‌ای اقامت هستیم که از ماه می ۲۰۲۴ شروع می‌شود و تا پایان آگوست ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد.

هزینه ها: دو هفته برای هنرمند و یک همراه 900 یورو

جهت ارسال درخواست شرکت در این رویداد، رزومه، پورتفلیو، و توضیحاتی در مورد پروژه مورد نظرتان که میخواهید در طول دوره انجام دهید به آادرس زیر ایمیل نمایید.

lehuit@landryriba.com


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi