طراحی متفاوت از وسایل چوبی

همه ما هنگام انتخاب مبلمان، احتمالاً هدف اصلی آنها رادر نظر می گیریم، بعنوان مثال صندلی برای نشستن، میز برای قرار دادن وسایل، تخت برای خوابیدن و غیره. اما از سوی دیگر به دنبال مبلمانی هستیم که بیش از یک کارایی داشته باشد؛ به خصوص برای آن دسته از افرادی که فضای کوچکی داشته یا به وسیله ای نیاز داشته باشند که قابل حمل بوده و در عین حال چند منظوره باشد، کارایی دارد.


به گزارش گالری آنلاین، محصول جدید شرکت معماری Kosmos Architects، مستقر در زوریخ، با تمامی دسته بندی های اشاره شده مطابقت دارد. این شرکت از اعداد و نقطه های روی تاس الهام گرفت و به ایده اصلی آنها برای طراحی این محصول تبدیل شد. این محصول با نام "Dice " یا همان تاس شباهتی به یک وسیله چهارگوش ندارد، اما در عوض یک مبلمان قابل حمل و چهار منظوره است که می توان از آن بعنوان یک چهارپایه، میز عسلی، زیرپایی و آباژور یا لوستر استفاده کرد. نحوه تبدیل این کار به هر یک از آنها به نحوه چرخاندن آن بستگی دارد که از تاس الهام گرفته شده است.

این مبلمان با شکلی عجیب به قدری سبک است که می توان از آن به عنوان لوستر استفاده کرد. در صورت نیاز به حمل نیز میتوانید آن را داخل یک کیف بزرگ قرار دهید. ماده اصلی این مبلمان چند منظوره از چوب بلوط بوده و شکل سه بعدی آن از طریق فناوری رباتیک KUKA ساخته شده است. حتی اگر نخواهید از هیچ یک از ویژگی های کاربردی آن استفاده کنید، می توانید بعنوان یک مجسمه چوبی آن را در یک گوشه قراردهید.


logo-samandehi