فراخوان هشتمین بازار ملی پویانمایی تهران

فراخوان هشتمین بازار ملی پویانمایی تهران ۱۴۰۲ از سوی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی پویانمایی کانون پرورش فکری منتشر شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، متقاضیان به منظور اعلام علاقه‌مندی به شرکت در هشتمین بازار ملی پویانمایی تهران، لازم است فرم پیش ثبت‌نام بازار ملی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، را تکمیل کنند.

بازار ملی، جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با اهدافی از قبیل حمایت از تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی، کمک به چرخه اقتصاد هنر، ‌ ایجاد روابط بین تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران و نیز معرفی محصولات نو و خلاقانه حوزه انیمیشن برگزار می‌شود و بستری کاملا تخصصی را در راستای به وجود آمدن محیط و فضایی برای تولید انیمیشن در سطح کشوری و بین‌المللی فراهم می‌کند.

تکمیل این فرم به منظور قرار گرفتن در ذخیره دریافت غرفه است و مراحل تکمیلی ثبت‌نام از طریق پیامک و تماس با شماره‌های ثبت شده اعلام خواهد شد.

برهمین اساس پیش ثبت‌نام از ۱ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده و تکمیل فرآیند ثبت‌نام تا ۱۲ آذر فرصت دارد و ۱۳ دی پایانِ مهلت ثبت‌نام است.

هشتمین بازار ملی پویانمایی تهران ۱۴۰۲، ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

واجدان شرایط ثبت‌نام در بازار، افراد متخصص و حرفه‌ای حوزه انیمیشن (تولیدکنندگان)، تهیه‌کنندگان، ‌سرمایه‌گذاران و فروشندگان تجهیزات و شبکه‌های خانگی هستند که می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی www.tehran-animafestival.ir مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند. برای ثبت‌نام در بازار ملی پویانمایی تهران، ارائه مجوز فعالیت شرکت و محصولات مورد نظر الزامی است.

این جشنواره با سه هدف فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه‌ هدفمند آثار، کشف توانمندی و تشویق نوآمدگان عرصه‌ پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی و گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر برگزار خواهد شد.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در چهار بخش «مسابقه»، «خارج از مسابقه»، «نمایش ویژه» و «چشم‌انداز» از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد.

logo-samandehi