فراخوان جایزه طراحی Feeel

رقابت جهانی Feeel سومین دوره از رقابت های خود مختص طراحان، افراد عادی، سازندگان خلاق محیط های فیزیکی را برای سال 2024 - 2023 برگزار می کند.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت Feeel Design به همراه تیم بین المللی متشکل از کارشناسان، بستری برای اجرای ایده های خلاقانه طراحی با استفاده از متریال های طبیعی فراهم کرده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف از برگزاری این رقابت تولید محصولاتی (تکی یا سری) است که خراب نشوند، دور ریختنی نباشند، دوام خود را برای دهه ها حفظ کرده و ظاهری زیبا داشته باشند. این رقابت تلاش می کند تا از مد و ترند دور مانده، بازاریابی را پشت سر گذاشته و بار دیگر به طراحی هنری یعنی طراحی محصول روی بیاورد.

این رقابت در نظر دارد از قید تغییر سریع مد (فست فشن) رها شده و به تولید محصولات شیک، زیبا و مورد استقبال مردم بپردازد و در عین حال نیز هنرمندان خلاق را به دنیای طراحی داخلی و صنعتی معرفی کند. از این رو این رقابت از تمامی هنرمندان خلاقی که در این رقابت شرکت کنند استقبال خواهد کرد.

از شرکت کنندگان خواسته می شود تا در پروژه های خود (در مقیاس بزرگ یا کوچک) تلفیقی از عملکرد، زیبایی شناسی، طراحی، فرم و دکور و همچنین استفاده از متریال های طبیعی و مهمتر از همه توجه به احساس و راحتی صاحبان آینده را بکار گیرند.

این رقابت در گروه های زیر برگزارمی شود:

محدودیتی در تعداد پروژه های ارسالی توسط شرکت یا تیم های خلاق یا بصورت انفرادی وجود ندارد. چنانچه تردیدی در انتخاب گروه دارید، قسمت مربوطه را خالی بگذارید تا مسئول مربوطه پروژه شما را در گروه مناسب قرار دهد.


1. طراحی مبلمان:

- سری

- کلکسیون

- راحتی


2. طراحی داخلی:

- فضای داخلی معاصر

- فضای داخلی کلاسیک

- هتل، رستوران، کافی شاپ (هورکا)

- اداری


3. جایزه صنعت:

- سازنده

- اشیا


4. محصول معماری:

- پارتیشن

- قفسه و شلف


5. طراحی:

- نورپردازی

- اشیا

- پارک و باغچه

- نساجی و فرش


6. طراحی با هوش مصنوعی (گروه جدید!)

- طراحی محصول

- طراحی داخلی

- معماری


7. فلز کامل


شرکت در این رقابت برای افراد عادی، طراحان مستقل، انجمن‌های خلاق و شرکت‌هایی که حق چاپ انحصاری کالا/ محصول/ تصویر ارسالی را در اختیار دارند، آزاد است.

رویداد Feeel Design و شرکای ویژه این رقابت ممکن است از تمامی برندگان به استثناء گروه های افتخاری و طراحی داخلی، به عنوان طراح کالاهایی که بصورت سریالی تولید می شوند بهره برده و با آنها ارتباط برقرار کنند.


هزینه و مهلت ثبت نام:

- ثبت نام اولیه: تا 10 فوریه 2024 (21 بهمن 1402): 70 دلار برای هر پروژه

- ثبت نام عادی: تا 01 مه 2024 (11 اردیبهشت 1403) 100 دلار برای هر پروژه

- آخرین مهلت ثبت نام: تا 5 جولای 2024 (14 تیر 1403): 130 دلار برای هر پروژه

دانشجویان مشمول 50 درصد تخفیف در هزینه های فوق بوده، اما این تخفیف شامل شرکت کنندگان گروه طراحی با هوش مصنوعی نخواهد بود.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi